☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 jeg er så fryktelig oppblåst om dagen..skikkelig ubehagelig...er 6+6 idag... flere som sliter med masse luft? jeg har litt trøblete mage i utgangspunktet, så kanskje det er derfor det føles ekstra ille..
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Oppblåst ja,signer inn her jeg og.Har ballongmage hver kveld,skikkelig ubehagelig...
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Her også du! Intenst oppblåst! Men hele dagen her... =S
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 hele dagen her også...kan jo ikke gå å prompe hele dagen på jobb, så det blir til at jeg holder igjen litt, og det hjelper jo ikke akkurat;-(
Calexico Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 jeg og.. hadde oppblåst mage fra før av, men den har blitt enda værre. Da blir ikke saken bedre av at alle buksene mine er ganske trange fra før av. Får ikke på meg alle lenger:(
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Her passer jeg inn. Var faktisk å kjøpte meg litt mammaklær idag jeg, for å føle meg mer vel.. Magen er helt sykt svær om kvelden, ser ut som jeg er i uke 30 =) Er egentlig bare i uke 8 =)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Jeg er også veldig oppblåst hele dagen lang!! Det blir vanskelig å holde det fremover, hvis det skal fortsette sånn!
Calexico Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Haha... jeg er 6+1.. Går for det meste i kjoler om dagen. Veldig behagelig:)
snart mamma til 2<3 Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 jeg er 7 uker på vei å sjer ut som jeg er 4 måna på vei, er så oppblåst at de ska bli vanskeli og holde dette skjult mye lengere. må væl begyne og gå i enda større klær på jobb no da..
nurke87 Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Hehe... Er i uke 6+3 og har vært veldig oppblåst i noen dager... Unskyld språket! MEN det er herlig å komme hjem fra jobb å få lettet på trykker
snart mamma til 2<3 Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 haha du er ikke a leine om den nei.. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå