Gå til innhold

oppblåst???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så fryktelig oppblåst om dagen..skikkelig ubehagelig...er 6+6 idag...

flere som sliter med masse luft?

jeg har litt trøblete mage i utgangspunktet, så kanskje det er derfor det føles ekstra ille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppblåst ja,signer inn her jeg og.Har ballongmage hver kveld,skikkelig ubehagelig...

Skrevet

Her også du! Intenst oppblåst! Men hele dagen her... =S

Skrevet

hele dagen her også...kan jo ikke gå å prompe hele dagen på jobb, så det blir til at jeg holder igjen litt, og det hjelper jo ikke akkurat;-(

Skrevet

jeg og.. hadde oppblåst mage fra før av, men den har blitt enda værre. Da blir ikke saken bedre av at alle buksene mine er ganske trange fra før av. Får ikke på meg alle lenger:(

Skrevet

Her passer jeg inn. Var faktisk å kjøpte meg litt mammaklær idag jeg, for å føle meg mer vel.. Magen er helt sykt svær om kvelden, ser ut som jeg er i uke 30 =) Er egentlig bare i uke 8 =)

Skrevet

Jeg er også veldig oppblåst hele dagen lang!! Det blir vanskelig å holde det fremover, hvis det skal fortsette sånn!

Skrevet

Haha... jeg er 6+1.. Går for det meste i kjoler om dagen. Veldig behagelig:)

Skrevet

jeg er 7 uker på vei å sjer ut som jeg er 4 måna på vei, er så oppblåst at de ska bli vanskeli og holde dette skjult mye lengere.

må væl begyne og gå i enda større klær på jobb no da..

Skrevet

Hehe... Er i uke 6+3 og har vært veldig oppblåst i noen dager... :)

Unskyld språket! MEN det er herlig å komme hjem fra jobb å få lettet på trykker :D

Skrevet

haha du er ikke a leine om den nei.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...