Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Er i uke 11 nå og trøtt som bare det.Trodde en stund at det hadde sluppet taket men neida,det var bare noen dager med håp.. Kunne sovnet stående...Har vært med ungene på isbanen i hele dag,satt der kald som en pinne og tror du ikke at jeg klarte å duppe av en stund... Venter på bedre tider:)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hehe.. Kjenner til det der med å være trøtt.. Det er helt forferdelig når man ikke bare kan legge seg ned når man vil. Kan ikke huske jeg var så her trett sist jeg var gravid. Håper det gir seg snart for oss begge, og at vi slipper å gå slik i 7 mnd til.. Jeg er i uke 10.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har vært trøtt i de to andre svangerskapene også men kan ikke huske når det pleier å gi seg..,kan vel ikke være så lenge til!?? Er du kvalm også el??
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Ja har vært ganske mye kvalm.. Sånn at jeg nesten kaster opp. Men det har begynt å gi seg, plager meg ikke lenger. Jeg venter også tredjemann. Var kvalm i 14 dager med første, og tror ikke jeg var trøtt da heller. Så var jeg ikke kvalm med nr. to i det hele tatt og kan som sagt ikke huske at jeg var så trøtt som jeg er nå.. Denne gangen er jeg bare helt utmattet, orker ingenting. Gjør bare akkurat det som må gjøres og ikke noe mer. Føler meg skikkelig lat om dagene. Skulle helst ha sovet heeele tiden. Gjeeeesp! Er du noe kvalm? Hvor gamle er barna dine?
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 ja,er veldig kvalm.Har kastet opp hver dag siden uke 5 de første ukene var det værst på morgenen,men i det siste har det nesten bare vært på kvelden.Mye greiere det,da er ungene i seng og kan bare slenge i sofaen.. Jeg har en gutt på 7 og ei jente på 2. Hvor gamle er dine barn??Merker du alt er mye tyngre denne gangen med to fra før og jobb??
meg & to små vampyrer Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Ja, du vet jo at jeg er på samme sted som deg mht søvn dipsy... og trøtthet. Det er jammen overmannende.. Når skal dette gi seg da? I går sovna jeg under barnetv og i dag sovna jeg fra 16 til 17.30... herregud..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå