snart mor til 3 små Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har i lang tid hatt klar råmelk, mener jeg fikk det for ca 2 mnder siden. Starter på uke 33 i morgen. Og for noen uker siden, rundt uke 30, begynte det å komme melk. Gul ordentlig melk. Og var sikker på at dette var vanlig. Idag har jeg vært på svangerskapskurs, og der fortalte barnepleieren at noen av oss kanskje har fått litt klar råmelk nå? De fleste hadde termin rundt samme tid som meg. Hadde ikke vært værre enn å spørre hva som er galt med meg siden jeg allerede har fått gul melk, men gadd ikke å sitte der foran alle og fortelle om mine private ting. ) Derfor lurer jeg.. Er jeg så uvanlig?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Nei d tror eg ikke:).. har selv veske som kommer ut, gulgjennomsiktig, med noe gult inni der igjen, må en måte 33+1
Liljekonvall<3 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Nå er ikke jeg så langt på vei som deg. Er bare i uke 29, men jeg har allerede(for noen uker siden) fått denne gule råmelken, og legen min sa at det er helt vanlig å få dette rundt uke 30. Så du er ikke uvanlig! =)
.:(HerQ):. Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 jeg har godt av begge deler, det kommer mye råmelk først, når det begynner å lekke, så kommer det gult like etterpå. hatt det siden uke 28 ca. er i uke 33 nå!
wilma07 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 hei.. jeg tror man bare har råmelk i puppene før babyen er født.. har du klemt mye for å skjekke melken? flere ganger om dagen? jeg fikk ikke slik gul melk før etter babyen var født å hadde pattet noen dager.
Kliko Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 hmm, wææ, hva er det med meg da? Er i uke 32 og ingen råmelk eller ordentlig melk her.. De har vokst en del, men kommer ingenting ut om man klemmer er knar.. hmm? Vanlig?
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 I mine to første svangerskap hadde jeg også melk tidlig, mens jeg denne gangen ikke har hatt noe, tror det er helt normalt begge deler. Har 6 dager igjen til termin.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #8 Skrevet 8. januar 2009 Jeg for min del har ikke sett noe til noen av delene. Med førstemann kom det ingen melk før snuppa var ute, men da blei det fort sprengt også gitt! Nå er jeg i uke 33 og har ikke merket noe melk enda. Men jeg klemmer ikke og kjenner etter heller altså! Vil helst slippe å lekke lengst mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå