Karomamma Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 I dag har jeg kjøpt ny printer/scanner og nye PC-høyttalere. Alt er installert og testet, ser og høres meget bra ut!! Jeg fikk til og med vasket bak pulten under opprydding i kabelspaghettien... Snakk om saker Ja, da har jeg sannelig ikke mer å melde i aften.
Reveenka Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Ah, du er en lyckans ost! Rydde kabelspagetthi er skikkelig tilfredsstillende(gjør det ofte på jobben, og det er skikkelig deilig etterpå!)! Men selvom du ikke har mer å melde, så blir du kanskje en liten stund til?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Så flink du er da! Kunne ikke tenkt deg å ta en tur hit og rydde litt i kabelkaoset også. Og kanskje en aldri så liten støvtørkings;-D Utrolig hvor mye skit som samler seg akkurat der!!
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Det må jeg si....At du gidda =)))) Jeg pakka bort hele pc bordet jeg.Å jeg spara meg massevis av arbeid med det ;o) Så nå må jeg heller dukke i esker og skrot for å lete etter akkurat den dingsen som jeg bare måååå ha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå