Gå til innhold

hvilken stelleveske har du?? noen og anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fra Allerhand og er veldig fornøyd med den. Den har små og store lommer, både med og uten glidelås inni, lommer med glidelås utenpå, stelleunderlag som kan tas helt ut og en glidelås som gjør at man kan utvide hele vesken dersom man skal ha med seg mye.

Anbefaler den gjerne :o)

Skrevet

Har JuJuBeAll.. knallveske:)

Skrevet

har en simo- helt grei den. eller den er jo bra. rommer masse. men synes lommene er litt dumme, slappe og holde rikke ting på plass ( jeg er avhengig av orden i vesker). i tillegg er det ikke sååå mye plass i den som man skulle tro. men henger fint på vognen, men igjen litt upraktisk at stroppen er så lang, for da heger vesken nede på knærene med en gang man skal ha den med seg uten vogn.

også har jeg en storksak, og den er jeg KJEMPE fornøyd med. elsker den.den er delt i tre, rommer masse uten å være for stor. får nok med meg det jeg trenger til to barn i den. i. tillegg til at den har mammarom, og ser ut som en vanlig veske. masse lommer, så jeg kan ha system oppi den. et rom til flasker,bleier,sellematte, våtservietter osv osv en til skiftetøy. og en til mine ting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...