helene0: jan09+jun11 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Flere enn meg som har det sånn? Jeg er sulten konstant, tar maks en liten time etter middag så er jeg sulten igjen, og har bare lyst å spise hele tiden. Prøver å ikke spise så masse godteri, men det er litt vanskelig nå som det er så tilgjengelig i kjøkkenskapet etter jula. Klementiner er min venn. Nå som det bare er to dager til termin så er det jo dumt å helt plutselig gå masse opp i vekt. Har alt lagt på med en 16-17 kg og det synes jeg igrunn er nok....
Tuddilidu Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Har det sånn jeg også nå. Hatt stor matlyst hele tiden, men nå er det verre en noen gang. 38 uker. Står opp om natta å spiser også! Puh!!
Hakkamella Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Joda, matlysten kan man ikke klage på.. bortsett fra at den er sterkt tilstede. Jeg finner den sterkest fra jeg entrer sengen og trær dynen over hodet til jeg kapitulerer og står opp igjen. Det rare er at jeg skal ikke være i stand til å føle sult pga en tarmoperasjon, og jeg har en valnøttstor magesekk. Det kombinert med baby som opptar 98% (sikkert) av buken, burde det ikke være mulig å få i seg noe som helst.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 har det sånn jeg å.. nå er jeg ikke så langt som dere,5 uker igjen, men de siste dagene så har jeg spist det jeg har kommet over. har igrunn ikke vært så søtsyk denne gangen før nå.. helt utrolig. sikker på at jeg kunne spist litervis med is. det er jo bare sååååå deilig, men det må være m sjokolade... den m oboy på mcdonalds eller en sjokoladeis..aldri sett den før, og husker ikke hva den heter, men fyyy så god den er!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå