Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har en trasig 2 årig prøver-historie bak med med mye medisiner og mye frustrasjon... Nå som jeg endelig er gravid er jeg jo livredd for å miste! :-( Er 18 uker men synes jeg kjenner veldig lite liv til å være såppas langt... Synes jeg! Vet ikke hva som er normalt i uke 18... Tror jeg kjenner det dagelig, men det varierer... Livmoren min er jo over navlen da! Har både sett og hørt hjertet, men er så redd ungen kan ha stoppet å vokse eller noe sånt siden det livet jeg kjenner er veldig svakt... *sukk* Gleder meg sååå til UL på tirsdag så jeg endelig kan slappe av, forhåpentlig vis...
velsignet med to Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Det er vel ikke før rundt uke 28 du bør kjenne liv daglig?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg kjente ikke liv i det hele tatt som jeg kunne si 100% sikkert før i uke 21/22.. Nå i uke 25 så kjenner jeg det veldig godt.. Hele magen hopper opp og ned og tøtta i magen har tydeligvis lagt seg med hodet ned og funnet ribbena.. Hos meg så hadde jeg morkaken foran på magen.. Så kan være derfor.. Ville ikke uroet meg så tidlig i svangerskapet når dte kommer til spark.. Jeg vet det er lett og si for gjorde det jo selv.. Men ser nå at jeg ikke hadde noe og uroe meg for. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå