gravid igjen :) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 vil gjerne ha en sånn, men vet ikke om den passer til emmalunga vognene. noen som vet? jeg mener en sånn som dette : http://www.minimikki.no/productdetails.php?product=65
Mamma til to tette Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har ihvertfall en sånn til min emmaljunga cerox vogn. Helt genial, et av de beste kjøpene jeg har gjort under barneårene, stuer vekk nøkler, mobil, lommebok, drikke og all mulige småsaker og har helt sluttet med veske på tur.
gravid igjen :) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 så genialt ja eg har sett en sånn og den ser bare super ut jeg har emmaljunga duo edge vogn. tror du den passer tilmin også da ??
Mamma til to tette Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Ser ut som styret er det samme, men kan du ikke regulere det i det hele tatt? Da kan du vel ikke ha en termoskopp med kaffe stående vannrett hvis du skjønner men dimensjonene går nok bra.
gravid igjen :) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 jeg kan regulere det i lengden, men ikke bøye det opp og ned sånn som du kan..... hmmm men virker jo greit uansett da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå