Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har det ikke så greit for tiden. Mye har skjedd i livet mitt det siste året, og nå klarer jeg bare ikke å se positivt på fremtiden lengre. Jeg har samboer og 3 barn. De vet ikke hvor ille jeg har det. Jeg lukker følelsene inni meg selv, ingen skal se at jeg ikke klarer hverdagen. Allikevel kommer selvmordstankene oftere og oftere.. Ser for meg hvordan jeg skal gjøre det, planlegger når det er beste å gjøre det... Det kjennes som et stort tomt hull inni meg, jeg tørr ikke løfte på lokket, da strømmer følelsene ut og alt det negative blir for overveldende. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette. Ingen må se at jeg er et svakt menneske, jeg må bare ta meg sammen. Men jeg blir skremt over disse selvmordstankene som stadig kommer oftere og oftere...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 hatt det slik lenge jeg også, har endelig tatt kontakt med fastlegen min å har blitt henvist til psykolog. de tok det veldig seriøst, fikk time denne uken:)) gruer meg som fy!!! men barna mine er verdt at jeg søker hjelp!!! skal bli godt å få ut alt det vonde!! søk hjelp du å!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå