Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Ble slutt fordi vi ikke kunne se hverandre uten å krangle. Det ville endt med drap. Men jeg savner de gode tingene. Noe å satse på likevel??
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 ehh.. vist det ville endt med drap er nok det beste å holde seg unna!!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Det må vel gå an å LÆRE å kommunisere... Hvis man virkelig vil liksom. Men det krever mye av begge, og det nytter ikke hvis det bare er du som vil.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 ble slutt på grunn av mye krangling her også. ble sammen igjen, og nå, 2 år senere venter vi barn og skal gifte oss til sommeren. krangler ikke i det hele tatt denne gangen. så ja, det er mulig å få det til å fungere.. men ville ikke satset på forholdet om du ikke har tro på at dere "vokser fra" kranglingen..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har blitt sammen med min eks igjen! Vi kranglet riktignok ikke SÅ ille at det ville ha endt med drap, men vi var såpass uenige på slutten at vi gikk hvert til vårt! Var fra hverandre i nesten 4 år, minimalt med kontakt, før vi plutselig møttes igjen igjennom jobb! Fikk kontakt igjen og forelsket oss på nytt! Nå har vi det bedre enn noen gang, han er mannen i mitt liv og vi har fått en nydelig datter! Så ja, det går ann.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå