Gå til innhold

Skal begynne å jobbe nå i uke 28!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært i jobb siste 1,5 året pga fødselspermisjon og så arbeidsledighet. Hadde slått fra meg alle tanker om jobb nå, hvem vil vel ha noen i jobb i 2,5mnd! Plutselig ringer de fra en bedrift jeg har søkt fast stilling i tidligere og vips så skal jeg ut å jobbe i vikariat!

For økonomien, relevant yrkespraksis og det å treffe folk så er det jo kjempebra. Men kommer til å bli en stooor overgang fra husmor-tilværelsen. Er jo nå på slutten man begynner å bli sliten, så ikke helt ideelt med 100% jobb og 2 timer daglig med kjøring. For junior på 16mnd blir det nok tøft å gå fra 3 korte dager i barnehagen til 5 fulle dager. Prøver å alliere oss med besteforeldre om tidlig henting og barnehagefrie dager. Så får pappaen prøve å delta mer hjemme. Nå som jeg har vært hjemme har jeg i grunn gjort "alt"

Puh! Litt blanda følelser. Blir nok tøft, men har ikke "råd" til å la muligheten gå fra meg :) Blir helt sikkert bra å komme i en jobbhverdag også, ikke bare bare å gå hjemme med en liten krevende gutt heller... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...