Gå til innhold

Sexlyst?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter 12 uker klarer jeg ennå ikke tanken på sex, at noe skal inn der babyen kom ut... Hadde litt sexlyst etter ca en måned, men nå er det helt dødt... Hvor lang tid tar det før lysten kommer tilbake, og at det ikke skal være ubehagelig med berøring der nede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Mi erfaring er at om ein utforskar seg sjølv, så blir ein meir "herda" etter kvart. Hadde sjølv ikkje lyst på sex første tida (men sabo ville jo), så då eg var for meg sjølv og baby sov, så var det å utforske seg sjølv på nytt. På den måten fant eg ut kva eg "tolte" og kor det gjor vondt (slik at eg kan forklare det til sambo om han skulle kome borti der). Første gangen var det ubehageleg og litt vondt, samtidig som det var veldig godt (var blitt så utruleg følsom der nede, og var det ei stund etter fødselen før det "mornaliserte" seg). Om ein er tørre eller sånn, vil eg anbefale glidemiddel. Men først og fremst, bli kjendt med kroppen, den har jo vore gjennom ei stor forandring.

Blir omtrent som å ha sex for første gong på nytt igjen, det er ikkje godt før ein veit kva ein likar;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

 

Vel, her i huset finnes ikke sex i det hele tatt lenger.

Etter det første barnet tok det 1,5 år før vi hadde sex igjen. Og nå etter nr. 2 ser det også ut til at det tar lang tid til sex igjen. Det har nå godt 7 mnd. og jeg regner med at det fortsetter en god stund til uten sex.

Hverken jeg eller mannen min har lyst, så da er det ikke noe problem for oss egentlig.

 

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...