Gå til innhold

Aldri mer epilator!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy flate så vondt det gjorde!! Nå lurer jeg på å prøve ladyshave istedenfor. Men før jeg kjøper nok en ting jeg ikke kommer til å bruke, så tenkte jeg skulle spørre om noen av dere damer her inne bruker det og er fornøyde..? Blir det "kort" nok?

He he - og er noen interessert i å kjøpe en svært pent brukt epilator..?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke gi deg etter en gang. Det gjør mindre og mindre vondt for hver gang.

Skrevet

Sier som sjiraff - ikke gi deg. Å nappe øyenbryn var også dødsvondt de første gangene, men nå merker jeg det knapt :o)

Ladyshave er jo bare som en vanlig barberhøvel så det hadde jeg ikke giddet å brukt penger på igjen ;o) Kan liksågodt bruke høvelen da, og slippe å tenke på batterier og lading og sånt.

Skrevet

Det er vondast første gangen. Etter det, så lærer nervane at dette skal dei ikkje gje beskjed vidare om;) Då er det ikkje så vondt lenger.

Første gangen så tenkte eg som du; aldri meir. Men så prøvde eg det igjen, og då var det ikkje like vondt lenger.

Skrevet

Det går forsåvidt greit på leggene, men under armene var det noe så inni granskauen vondt!! Jeg klarte jo nesten ikke å ta den borti en gang!!

Skrevet

Helt enig. Kan bare glemme det under armene, fy f... det var vondt. Leggene er helt greit, eneste problemet er inngrodde hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...