Dronningen! Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Barbering kan gi stor byller som må legebehandles, bruk heller hårfjerningskrem eller voks
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 fikk tips om å bruke balsam.. funker greit på meg:))
<3 N & M <3 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 jeg bruker noe som kalles Unirens og har på etter barbering! jeg får nesten aldri nupper om jeg bruker den! selges på kondomeriet. http://www.kondomeriet.no/?did=9760687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå