Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har en trasig 2 årig prøver-historie bak med med mye medisiner og mye frustrasjon... Nå som jeg endelig er gravid er jeg jo livredd for å miste! :-( Er 18 uker men synes jeg kjenner veldig lite liv til å være såppas langt... Synes jeg! Vet ikke hva som er normalt i uke 18... Tror jeg kjenner det dagelig, men det varierer... Livmoren min er jo over navlen da! Har både sett og hørt hjertet, men er så redd ungen kan ha stoppet å vokse eller noe sånt siden det livet jeg kjenner er veldig svakt... *sukk* Gleder meg sååå til UL på tirsdag så jeg endelig kan slappe av, forhåpentlig vis...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 det kan jo hende at du har morkaken på framsiden. det har jeg denne gangen. og kjente spark mye senere enn med førstemann. ikke kjenner jeg de like kraftig heller
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Tror jeg har den halvveis foran... Sist hadde jeg den foran og jeg kjenner jo mer spark nå enn sist på denne tiden! Nei, jeg er vel bare overredd for at noe skal skje med lille, etterlengtede, dyrebare i magen...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg hadde den halveis foran (kommet mer foran etterhvert), og kjente veeeldig lite i uke 18..er 2.gangs. Dette er helt vanlig, men skjønner selvsagt at man blir ekstra engstelig når baby er så etterlengtet. bare nyt det lille du kjenner, og om du tror du kjenner litt hver dag så er jo det kjempebra.. Jeg kjente ikke liv hver dag før uke 23. Dette går nok så bra så
soleia Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Om du er førstegangs er det heilt normalt å ikkje kjenne så mykje enno. Eg kjende nesten ingenting i veke 18, men i veke 20 tok det seg opp. Morkaka mi låg ikkje framme. Skjønar korleis du har det, har vore gjennom mykje av det same sjølv, og det er vanskeleg å tru at det fakstisk skal gå bra denne gangen. Men det ser jo ut som alt har utvikla seg fint hjå deg. Lykke til på tysdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå