jordbær mathilda Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Noen som har vært der og har et hotell og annbefalle??
jordbær mathilda Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg så det..he..he.. Får håpe at noen kan hjelpe oss da!!!
lucky_mom Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 De fleste hoteller i London er rådyre, og de som ikke er det er usentrale, lurvete og med bittesmå dårlige rom :-) Det beste alternativet som jeg har funnet er St. Giles. Det ligger rett ved Oxford Street. http://centrallondon.stgiles.com/default.aspx?pg=hotel
neekap Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg og søstern bodde på St. Giles for halvannet år siden. Husker ikke akkurat prisen, men det var rimelig :-) Og så hadde de, da ihvertfall, et tilbud om å bo i 3 netter og betale for 2. Rommene er bittesmå, men man oppholder seg jo ikke der forhåpentligvis.. Resepsjonen ser ganske fresh ut. Frokostsalen var litt sånn kafeteriaaktig. Men beliggenheten er jo salgsargumentet. Ligger rett ved Oxford Street, så du slipper t-banen overalt.. Reiser gjerne tilbake !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå