Gå til innhold

Brio happy ønskes kjøpt


in21

Anbefalte innlegg

Noen som har en brio happy de skal selge?

Er og intr. i å høre erfaringer med de ulike understellene/hjula på brio happy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en helt ny! Kunn brukt med sporsdel på to trille turer.

Sporsdelen er blå(nesten turkis), og bagen er grønn. Med teleskop understell. Jeg synes den er kjepefin altså. Har vært kjempefornøyd. Men angrer litt på at jeg solgte bugabooen min, så jeg trur jeg vil kjpte det igjen..

Bor i akershus:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg ska selge min brio happy snart.Den e rosa,veldi god vogn.

fint brukt og lite brukt.har sittedelen til sportsvognen,en kan kjøpe trekk til den når den tid komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er hel ny og vil derfor ha 4000 for den. Med compakt understell.

Men bag og sporsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi har en blå (nydelig blå/turkis farge) brio happy sportsvogn 08 modell med svart teleskop light understell. Vognen ble kjøpt ny i juni 08, vi har vært utrolig fornøyd med den! Vurderer likevel å selge den fordi vi klarer oss med søskenvogn og shopping trillen, trenger nemlig pengene. Ønsker 3500 kr for vognen, en brio happy sittepute i samme farge er inkl. i prisen.

 

Jeg undersøkte forresten nøye alle de forskjellige understellene når jeg skulle kjøpe vår vogn. Og jeg fant ut at compact ville jeg hvertfall ikke ha, fordi det er tyngst og har null fjæring, det er tungt å snu vognen med dette understellet. Vet om flere som er missfornøyde med vognen pga. compact understellet. Sier absolutt ikke dette for å ødlegge for de andre selgerne her, sier bare min erfaring ;-)

 

Årsaken for at jeg valgte teleskop light fremfor teleskop er vekten, men begge har like god fjæring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...