SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Syns dette frister til høsten. Noen erfaringer?
Mom2Two Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Bare vært der uten barn. Strendene er ikke noe særlig, og det er store nivåforskjeller og relativt hissig trafikk.
mamman til to gutter Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Vi var også der før vi fikk barn og var helt enige om at dit skulle vi aldri med barn... Det er jo en vulkanøy og bunnen på strendene er som betong og det blir veldgi glatt når det blir vått med litt alger på. Vi hadde også håpet på å kunne snorkle litt rundt stranda, men vi så nesten ikke en fisk engang... I tillegg var det et par ganger det var så store bølger at det ble anbefalt å ikke bade. Var et par med en jente på ca3-4år på samme hotell som oss og de lå ved bassenget hver dag selvom det egentlig ikke egnet seg for barn det heller.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Takk begge 2 da veit jeg det:) Da har jeg slått det fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå