mamsen <3<3<3 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 hva kan jeg forvente å få i timen som assistent i barnehage,når jeg ikke har utdanning som barne og ungdomsarbeider.har helsefaglig bakgrunn med fagbrev.får jeg med meg min ansinitet fra min gamle jobb?noen som vet?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg får 119 kr timen, tror jeg. Vet ikke med ansiennitet, tror det kommer an på hva du har jobbet med. Jeg fikk ansiennitet for å være hjemme med barn...
bebis *aug09*juni12* Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en årslønn 230.000 .. det er uten noen form for utdanning, har vel 2-3 års ansinitet tror jeg
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 jobba som assistent i ein privat nyoppstarta barnehage,. Der blei kje lønna fastsatt som timelønn,men års/mnd lønn... 221000 i året(med 2 års ansinitet,frå tidlegare arb.giver).. Men rekna da om og fekk då 113kr timen:-(dååååårlig betalt,nåke som eg og ka uttrykk for,hehe...Men trivdes veldig bra då... (har og forreste helsefaglig bakgrunn,med autorisasjon).. Skal nok ikkje ta meg fastjobb der igjen(kontrakt utløpt),rett og slett pga da er mykje dårlegare betalt for min del,ifht der eg jobba tidlegare... Men da er IKKJE nåke med at eg ikkje likte jobben,for da gjorde eg veldig....
Liljekonvall<3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 jeg har årslønn på 230 000. Begynte å jobbe i barnehage sist sommer, så ingen ansinitet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå