Little Dreamer Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Er det noen bloggere her som ha lyst å vise fram? Da har jeg noe å gjøre i kveld:) Kjeedeer meg:(
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 http://prinsessemari.blogspot.com/ Er en hobbyblogg da. Ikke så mye spennede sladder liksom.
Daglilje Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Sessa : Så fine de bordkortene til dåpen var!!! Hvor har du kjøpt de hen, eller har du laget de selv?
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Tusen takk! Laget de selv, ja. Er utdannet grafisk designer.
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Herlighet Sessa, så fint det bildet med "Come what may" på, var! La inn en kommentar på den jeg Min blogg er forresten www.silja22.blogspot.com. (Den er dog noget mer kjedelig enn Sessa sin..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 www.tinkerbelle.blogg.no glad for besøk og kommentarer.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 http://juneaakre.blogspot.com Hobby og kids =)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 UnePune sin blogg er fiiiiiiiin!
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 La igjen en kommentar hos deg også. Takk for komplimentet! Frysninger faktisk. Wow! Moulin Rouge er vår film og Come what may er vår sang derav bildet til min mann. Står Come What May i ringene våre! Veldig fornøyd med bildet selv om det er lov å si. Har en svigermor som er kunstner så det er litt skummelt å male bilder.
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 http://vipalangeland.blogspot.com Mest (eller bare) om barna mine
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 sauensverden.blog.com
Little Dreamer Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. januar 2009 Så gøy jenter.Nå skal jeg forske litt på bloggene deres ))
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 7. januar 2009 #14 Skrevet 7. januar 2009 Må visst skrive www. foran adressen min for at den skal funke... hm.
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. januar 2009 #15 Skrevet 7. januar 2009 Det var hvertfall kjempenydelig! Skulle ønske jeg var like flink med det kreative. Du har hvertfall all grunn til å være fornøyd! =)
frk Nilsen Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 http://lille-vakre-anna.blogspot.com Legg gjerne igjen en kommentar :-)
Little Dreamer Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. januar 2009 Veldig mye fint du har produsert må jeg si:)Flott blogg:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 Forresten, må gjerne legg meg til på lista di.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. januar 2009 #23 Skrevet 7. januar 2009 www.janey84.blogspot.com Fin blogg Sessa la deg til på lista mi jeg.
Sessa ruger igjen... Skrevet 7. januar 2009 #24 Skrevet 7. januar 2009 så hyggelig. Må kanskje skaffe meg sånn liste selv etterhvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå