Gå til innhold

noen som hvet???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvordan kan en vite at fosteret vokser som det skal inni magen når en kun er på ultralyd en gang?? jeg er i uke 31 og sist jeg var hos jm(uke 29) så var symfysemålet mitt 30... magen min er såååå liten at jeg fatter ikke at det kan være plass til et foster der?? noen som kan svare meg på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan vel ikke med hundre prosent sikkerhet vite at fosteret vokser normalt, men man må alltid tenke det beste. Så lenge man har vært på ul en gang, og sett at morkake, navlestrengt etc er fint, og formen til mor er bra, så er alle forutsetninger til stede for et godt voksende foster :) Hadde man vært svært usikker, og det viste seg at mange foster ikke vokste "riktig" hadde det garantert vært flere rutineul.

Symfysemål på 30 i uke 29 er vel kjempebra?? Jeg var sist på kontroll da jeg var 28+4, og symfysemålet var da ...(må ta frem helsekortet..) 26 cm. Syns jeg har stor mage jeg da...

 

Er helt sikker på at vidunderet ditt vokser fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge du holder deg innenfor kurven, og den stiger m normalt tempo så er det ingen bekymring. Rart hvor mye det faktisk er plass til inni den magen. symfysemål på 30 i uke 29 er jo stort. jeg har 30 nå i uke 32, og jeg har stooor mage. Om det skulle bli noen avvik i kurven så skal jeg love du blir nøye undersøkt m en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...