dårlig ånde Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 på vei hjem fra juleferien ble kabinen sprayet med gift før passasjerene kunne forlate flyet. dette skjedde på heathrow. det var lite informasjon om denne giften, kapteinen bare mumlet noe uforståelig i høytalerne om dette. heller ikke noe info om dette da jeg bestilte billetter, jeg tror jeg hadde latt være å fly hvis jeg hadde visst om dette - er gravid og bekmymret for skadevirkningene av slikt. noen som vet noe om denne sprayingen og om den er farlig?? flyet mitt kom fra afrika.
Sivalur Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Uten at jeg vet noe om akkurat denne giften, så vil jeg tippe at det mest sannsynlig var myggspray som skulle ta knekken på eventuelle mosquitoer som hadde sneket seg med flyet fra Afrika. De vil ta knekken på dem for å hindre at malaria sprer seg til andre land. Hvertfall er det slik jeg har forstått det når jeg selv har flydd til eksotiske land. Litt rart at dette ble gjort på et fly som allerede hadde landet på Heathrow.. men jeg vil tro du er trygg. Hvis du er veldig bekymret kan du jo prøve å ringe flyselskapet og spørre om hva det var?
dårlig ånde Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 takk for svar flyet kom ikke fra et malariaområde, så jeg er bare delvis overbevist om at det var myggspray - men det er ihvertfall farlig for gravide du har rett i at jeg burde ringe flyselskapet, men det er british airways og de har kun kundebehandling på engelsk og jeg synes høflighetsfrasene og britisk telefoncoutume er såååå slitsomt. men - shall do.
Norwegian by injection Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har jobbet tidligere som flyvertinne. En av rutene våre var Johannesburg-London (Virgin Atlantic). Fløy den mange ganger og har aldri opplevd "giftspraying". Men jeg tror ikke du skal beskymre deg. Den er helt sikkert IKKE farlig. Jeg kan ikke tenke meg at de sprayer noe som er skadelig for ufødte barn. Hvilket flyselskap var det? Hvilket land kom du fra?
Norwegian by injection Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Ok, leser ovenfor her at det er BA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå