Zitro Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Det er jo klinkandes umulig å heeeeeeeeeeeelt unngå karboer... så hvor mange gram om dagen er ok liksom? Leser innholdsfortegnelsene på matvarene og der ser jeg karbohydratene er gjengitt i gram... Det er jo tom karbohydrater i salater og tomaer og sånt og slikt må jeg jo spise pga jeg har jo bytta ut brød, potet og ris med nettopp salater...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 kommer litt ann på hvilken filosofi du har ketolyse = 15 gram karb om dagen atikins,fedon ol ligger på rundt 40 tror jeg. south beach øker vel gjennom fasene... om du spiser kun 15 så setter du kroppen i ketose og må øke fettmengden betraktelig fra hva du ville gjort på generell lavkarbo ala lindberg, atikins og fedon., og det vet jeg ikke om du vil da.
Zitro Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Vil ikke tro jeg ligger så lavt som 15, men heller ikke så høyt som 40 heller.... spiser kun rent kjøtt/kylling/bacon + salat, tomat, agurk og purre. Kanskje 1 eple om dagen... og litt gulost som snacks....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå