Gå til innhold

Hvor går sommerferien deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips i forhold til steder å dra. Tenkte en helt vanlig sydentur, har ikke råd til noe annent. Har vært på noen av øyene b.l.a Rhodos, Tenerife, Kypros og Mallorca + Spania (Malaga\Marbella)så vil gjerne reise et sted jeg ikke har vært.

Tenkte litt på Kreta, noen som har vært der? Eller andre steder å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sikkert Nordfjordeid....eneste stedet vi har råd til i år :P

Skrevet

her blir det noen turer til møre for å besøke familien og planlegge husbygging der oppe og så blir det hytta på fuglevig(moss).. eneste vi har råd til i år pga husplaner.

anbefaler deg virkelig å reise til mallorca hvis du ikke har vært der. alcudia da så klart. er sååå fint der og veldig barnevennlig strand og sted.. kreta er fint men mallorca er bedre. er en del vind og høye bølger på strendene på kreta. spess rundt chania området....

Skrevet

Vi skal til Bulgaria. Et land man lett kan leve billig i om man ønsker det, hvis det stemmer slik folk sier. Det står i alle fall at en hovedrett koster ca 45 kr. Gleeeeeeeeder meg stort til sol og varme!)

Skrevet

Vi var på Mallorca i sommer :) Så vil gjerne reise et annent sted i år. Trenger ikke være barnevennlig for skal reise uten vesla siden hun skal til faren sin 2 uker i sommer. Så vil egentlig til et rolig sted hvor jeg kan slappe av å nyte solen :) Var på skikkelig "party sted" i sommer å det ble litt slitsomt. Feste orker jeg ikke stresse med når jeg er i syden og har ferie. Da vil jeg helst bare slappe av å nyte god mat osv.

Skrevet

til fødeavdelingen regner jeg med. måtte droppe bryllup på sicilia som vi er invitert i pga graviditet og termin:( sukk.

Skrevet

Ja typen min har vært der før og likte seg veldig godt der. Men hva betalte dere for billettene? I fjor måtte vi ut med 16 000 kr for 2 uker på Mallorca...dyrt syns jeg da...men så bestilte vi kun 2 mnd i forveien da. Tenkte å bestille tidligere i år å kanskje få bedre hotell til bedre pris.

Skrevet

Hehe er det ikke typisk. Dere får ta en ferie neste sommer :)

Skrevet

Hytta på Stavern! Beste sted på jord om sommeren! :-)

Skrevet

Vet ikke... har ikke kommet så langt enda... Men vi har en del å gjøre på huset i hvertfall, så må jo få unna det først =))

Skrevet

hmmm. hva med egypt da??? hurghada skal visst være helt fantastisk. har ikke vært der med har vært i sharm el sheik og der også var det kjempe fint. finere strender i hurghada da.

Skrevet

Ja, om vi får råd så skal vi det;)

Skrevet

Er det ikke dyrt å reise til Egypt da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...