Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra tromsø inne på 1.trimester da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst! Endelig ser jeg andre fra Tromsø her :)

Er 10+3, krysser fortsatt fingrene!

Enn du?

Skrevet

Hei, javisst. Jeg er i 7. uka på vei, enn du?

Skrevet

Åh, så gøy å se andre fra Tromsø! :)

E 9+0 idag, enn dokker andre?

Skrevet

Å så fint! Jeg er bare 4+2, og har termin 16.september. Kjempegøy at det er flere fra Tromsø her!

Jeg er 23 (snart 24) og student. Samboer er 30 og også student. Enn dere andre?

Skrevet

Æ e 20 år, å i fast jobb..har en fantastisk samboer, å vi glede oss t å få smått ilag! :)

Da e d jo ikje lenge sia du fant d ut? E dokker spent? :)

Skrevet

Æ er også fra tromsø:) E 7 uke på vei i dag. Artig å se at de e flere hær.

Skrevet

Ja jeg er fra tromsø

er 10+1 uker på vei=)

Skrevet

Ja kjempespent:) Blir kjempeartig med et lite knøtt! Fant det ut for bare tre-fire daga siden:) E du i fin form og sånn? Personlig kjenne æ ikke til nå graviditet i det heletatt bortsett fra litt strekk i livmora som minne om menssmerta..

Skrevet

Åh, så gøy! :) Æ fant d ut samme dagen som æ sku ha mensen, på jobb..tenkte æ sku ta en test for å få d ut av hode sånn at mensen kunne komme.. :P men den gang ei! :) hehe.. Akkurat no e æ i fin form, men har vært kjempesvimmel å veldig kvalm innte no nettopp..håpe d e over! ;) D strekk litt av å t, men ellers merke ikje æ heller så mye enda..buksen mine e begynt å bli litt trang allerede.. :P

Skrevet

Har nån av dåkker tenkt på tidlig UL? Skjønne det sånn at det fins et privat senter man kan få gjort det på? Va litt nysgjerrig på pris og sånn og blir veldig glad hvis nån vet!

Skrevet

Æ har hørt at d ska være UL i et bygg i nærheita Domus, men æ e ikje heilt sikker.. :) Vi har ikje tenkt å dra, klare nok å vente t den ordinære.. :) Har mer lyst å dra på 3D`en om den har starta opp i mai.. :)

Skrevet

3D? e d et privat eller? Hørtes veldig koslig ut å faktisk kunne se knøttet før det kommer ut!

Skrevet

Æ trur d e d, dem har ei hjemmesia der du kan følle me katti dem starte opp, eller evt ringe å bestille time..men dem anbefale ikje å ta den før rundt uke 28, d e visst da du får de beste bildan.. :)

www.ultralydklinikken.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...