Gjest Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Javisst! Endelig ser jeg andre fra Tromsø her Er 10+3, krysser fortsatt fingrene! Enn du?
janny1 Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Hei, javisst. Jeg er i 7. uka på vei, enn du?
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Åh, så gøy å se andre fra Tromsø! E 9+0 idag, enn dokker andre?
Nangiliama Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2009 Å så fint! Jeg er bare 4+2, og har termin 16.september. Kjempegøy at det er flere fra Tromsø her! Jeg er 23 (snart 24) og student. Samboer er 30 og også student. Enn dere andre?
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Æ e 20 år, å i fast jobb..har en fantastisk samboer, å vi glede oss t å få smått ilag! Da e d jo ikje lenge sia du fant d ut? E dokker spent?
DenSatt! Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Æ er også fra tromsø E 7 uke på vei i dag. Artig å se at de e flere hær.
Nangiliama Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. januar 2009 Ja kjempespent:) Blir kjempeartig med et lite knøtt! Fant det ut for bare tre-fire daga siden:) E du i fin form og sånn? Personlig kjenne æ ikke til nå graviditet i det heletatt bortsett fra litt strekk i livmora som minne om menssmerta..
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 9. januar 2009 #10 Skrevet 9. januar 2009 Åh, så gøy! Æ fant d ut samme dagen som æ sku ha mensen, på jobb..tenkte æ sku ta en test for å få d ut av hode sånn at mensen kunne komme.. men den gang ei! hehe.. Akkurat no e æ i fin form, men har vært kjempesvimmel å veldig kvalm innte no nettopp..håpe d e over! D strekk litt av å t, men ellers merke ikje æ heller så mye enda..buksen mine e begynt å bli litt trang allerede..
Nangiliama Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2009 Har nån av dåkker tenkt på tidlig UL? Skjønne det sånn at det fins et privat senter man kan få gjort det på? Va litt nysgjerrig på pris og sånn og blir veldig glad hvis nån vet!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 9. januar 2009 #12 Skrevet 9. januar 2009 Æ har hørt at d ska være UL i et bygg i nærheita Domus, men æ e ikje heilt sikker.. Vi har ikje tenkt å dra, klare nok å vente t den ordinære.. Har mer lyst å dra på 3D`en om den har starta opp i mai..
Nangiliama Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2009 3D? e d et privat eller? Hørtes veldig koslig ut å faktisk kunne se knøttet før det kommer ut!
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 9. januar 2009 #14 Skrevet 9. januar 2009 Æ trur d e d, dem har ei hjemmesia der du kan følle me katti dem starte opp, eller evt ringe å bestille time..men dem anbefale ikje å ta den før rundt uke 28, d e visst da du får de beste bildan.. www.ultralydklinikken.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå