lego Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 og vondt i lysken... Er i uke 27 nå, skal til legen nesten uke. Har masse "menssmerter", vondt i ryggen/korsryggen, og vondt i lysken. Er det noe jeg bør bekymre meg for? Har noe kynnere og... Jobber fortsatt 100%, blir kanskje sykemeldt når jeg er hos legen neste gang? Har en del tunge løft og mye stress på jobben...
lego Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. januar 2009 ingen som har noen meninger? Begynner å få ganske vondt i rygge, bekkenet også, men det henger kanskje sammen med de andre smertene..
Gjest stockholmstjej med gullgutten Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 kontakta føden direkt... menssmerter er tegnpå modning og de låter litt som noe kan vara på gang hos deg... de er best at vara sikker og få en sjekk. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå