Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Når søke?? Var nede på nav i på mandag for jeg er 26 uker på vei for og søke, men ho nekta meg og levere papirene kunne vist ikke komme før det var 12 uker igjen til terminen altså i uke 28?? Ringte jo ned på forhånd og ei jeg snakka med sa man kunne søke fra uke 26, men ho her var så sta nytta ikke og stå og diskutere med ho, ho virka jo helt fjern jo
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Problemet om du søker før, er at papirene kan på mystisk vis forsvinne. Det greide de her.. og det kommer helt an på hvem du snakker med, noen er bare kranglete. Du vil spare deg for mye stress om du bare venter.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Du kan søke før, men pengene kan ikke utbetales før 26 fullgåtte uker. www.nav.no
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Saken er at du må ha med deg et skriv fra fastlegen din om når du har termin..altså bevis på at du er 26 uker på vei...da skal du få søke om det...man skal søke om engangsstønad og få det utbetalt i uke 26.
MissBenz Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Jeg leverte søknad tidligere og fikk utbealt i uke 24. Men egentlig skal det ikke utbetales før uke 26...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå