Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Storebror har den siste uken vært et mareritt å legge, med grining og høylydte protester i minst en times tid. Lillebror har typisk nok våknet skikkelig (det er ca 2 ggr i døgnet foreløpig) og forlangt mat akkurat samtidig med legginga. Jeg har gruet meg som verst til i kveld som er den første av mange kvelder jeg må ta alene med guttene rundt leggetid. Men ... nå har jeg lagt storebror som sovnet iløpet av 5 min, uten at det kom et kny fra lillemann i senga på rommet ved siden av :-)) Første kvelden alene og jeg timer aktivitetsnivå, kveldsmating, bleieskift og leggetidspunkt alldeles perfekt :-)) Litt stolt nå, ja! *Krysser fingrene og håper alt går like glatt kommende kvelder også*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer, tingeling!!! Merker jeg ikke har vært her på lenge når jeg ikke har fått med meg at du har født en gang - har du vært meddelsom med fødselshistorie og sånn enda?? *nyskjerrig* Må si jeg gruer litt for det samme som deg, men om det er så "enkelt" skal det vel gå greit, hehe :oD
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Har ikke vært her så mye siste uken av naturlige årsaker. Småen kom 30.12, og jeg tenkte jeg skulle droppe fødselshistorien. Det var vondt, relativt fort gjort (8 1/2 t, inkl 2 t pause pga epiduralen stoppet riene) og veldig verd det når alt var overstått :-) Gjorde to ting jeg ikke hadde trodd jeg skulle gjøre og det var å hyle under pressriene og å kjefte på jordmora. Men ingenting verre enn hun hadde hørt før ;-) Nå vet jeg i hvertfall at det går an å få til legginga, så da er det jo håp ;-) Dette fikser vi, vettu! Ikke lenge igjen til deg heller nå ... lykke til med innspurten, fødsel og legging av to krapyl ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Det hørtes jo ut som en fødsel man fint klarer seg gjennom ) Sa selv etter forrige fødsel (21t fra første ri - de kom regelmessig med en gang) at jeg helst ikke ville ha en fødsel på noe særlig mindre enn 10t med nr 2 (haha) men at 20t var litt i overkant. Så det blir jo spennende å se hvor kjapp lillebror er ut sammenliknet med hun vi har fra før :oD Tusen takk for lykkeønskninger )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå