Gå til innhold

Tjoho! Supermamma nå ja :-)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror har den siste uken vært et mareritt å legge, med grining og høylydte protester i minst en times tid.

Lillebror har typisk nok våknet skikkelig (det er ca 2 ggr i døgnet foreløpig) og forlangt mat akkurat samtidig med legginga.

Jeg har gruet meg som verst til i kveld som er den første av mange kvelder jeg må ta alene med guttene rundt leggetid.

Men ... nå har jeg lagt storebror som sovnet iløpet av 5 min, uten at det kom et kny fra lillemann i senga på rommet ved siden av :-))

Første kvelden alene og jeg timer aktivitetsnivå, kveldsmating, bleieskift og leggetidspunkt alldeles perfekt :-))

Litt stolt nå, ja!

*Krysser fingrene og håper alt går like glatt kommende kvelder også*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, tingeling!!! Merker jeg ikke har vært her på lenge når jeg ikke har fått med meg at du har født en gang - har du vært meddelsom med fødselshistorie og sånn enda?? *nyskjerrig*

Må si jeg gruer litt for det samme som deg, men om det er så "enkelt" skal det vel gå greit, hehe :oD

Skrevet

Har ikke vært her så mye siste uken av naturlige årsaker.

Småen kom 30.12, og jeg tenkte jeg skulle droppe fødselshistorien.

Det var vondt, relativt fort gjort (8 1/2 t, inkl 2 t pause pga epiduralen stoppet riene) og veldig verd det når alt var overstått :-)

Gjorde to ting jeg ikke hadde trodd jeg skulle gjøre og det var å hyle under pressriene og å kjefte på jordmora. Men ingenting verre enn hun hadde hørt før ;-)

Nå vet jeg i hvertfall at det går an å få til legginga, så da er det jo håp ;-) Dette fikser vi, vettu!

Ikke lenge igjen til deg heller nå ... lykke til med innspurten, fødsel og legging av to krapyl ;-)

Skrevet

Det hørtes jo ut som en fødsel man fint klarer seg gjennom :o) Sa selv etter forrige fødsel (21t fra første ri - de kom regelmessig med en gang) at jeg helst ikke ville ha en fødsel på noe særlig mindre enn 10t med nr 2 (haha) men at 20t var litt i overkant. Så det blir jo spennende å se hvor kjapp lillebror er ut sammenliknet med hun vi har fra før :oD

Tusen takk for lykkeønskninger :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...