oss2=3,snart 4 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har tatt 3 prøver, med en ukes mellomrom mellom hver. Første gang 1300, 2.gang 15000 og 3 gang 60000 Nå kan jeg vel juble? hihi!! Jeg skal få time til UL i morgen siden jeg er så bekymret, men ting lover jo veldig godt! Og jeg henger over doskåla i alle fall en gang til dagen, så tegnene er der:) Hihi!! Bare dumt at jeg ikke vet helt hvor langt på vei jeg er..
ifie Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Så flott! Uansett hvor langt du er på vei får du jo vite det i morgen!
oss2=3,snart 4 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Ja er kjempe! Får ikke svar i morgen, men får time i morgen, så kanskje jeg kommer inn til UL neste uke om jeg er heldig:)
Staark Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Å, så spennende!!! Må oppdatere på når du får UL. Jeg har ikke 1.kontroll før om 1,5 uke og jeg vet heller ikke termin, er utrolig spent på om jeg får "haste"-UL eller noe, siden jeg kanskje har kommet litt langt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå