Gå til innhold

Kjennes ut som underlivet "deler" seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del "voksesmerter" i jula og har til tider nesten ikke kunne rørt på meg. Nå idag så har jeg hatt litt nedpress og det kjennes ut som nderlivet deler seg...Merker ingenting i lysken, men rett og slett i underlivet. Har også litt vondt i korsryggen, men vet ikke om dette er pga at vi har en syk 4 åring i senga sammen med oss for tiden. Hun tar litt stor plass:)

Min forrige fødsel startet rett og slett med rier, men husker ikke om jeg kjente noe i underlivet i den forstand....

Noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin i midten på februar:)

Skrevet

Høres ganske vanlig ut for meg. Har mye av det samme. Er førstegangsfødende. Kan være at du rett og slett er sliten og at babyen vokser mye og at den presser en del i bekkenet. Og, jeg vet 4 åringer tar enorm plass i en seng. Husker de gangene niesen min overnattet.. da var hun omtrent alene i en dobbelseng! Jeg selv lå på kanten og prøvde å holde meg på plass.

Skrevet

Jeg har også slike smerter og det er bekkenløsningen i allefall :)

Skrevet

Ja, det er ikke så godt å si. Syns ikke det ligner på voksesmerter det som jeg har kjent på i dag. Kan også være at hun legger seg med hodet ned og muligens presser litt ekstra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...