FruMamma med nr 2 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har hatt en del "voksesmerter" i jula og har til tider nesten ikke kunne rørt på meg. Nå idag så har jeg hatt litt nedpress og det kjennes ut som nderlivet deler seg...Merker ingenting i lysken, men rett og slett i underlivet. Har også litt vondt i korsryggen, men vet ikke om dette er pga at vi har en syk 4 åring i senga sammen med oss for tiden. Hun tar litt stor plass:) Min forrige fødsel startet rett og slett med rier, men husker ikke om jeg kjente noe i underlivet i den forstand.... Noen som vet hva dette kan være?
FruMamma med nr 2 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2009 Har termin i midten på februar:)
Hakkamella Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Høres ganske vanlig ut for meg. Har mye av det samme. Er førstegangsfødende. Kan være at du rett og slett er sliten og at babyen vokser mye og at den presser en del i bekkenet. Og, jeg vet 4 åringer tar enorm plass i en seng. Husker de gangene niesen min overnattet.. da var hun omtrent alene i en dobbelseng! Jeg selv lå på kanten og prøvde å holde meg på plass.
♥Tonje mor♥ Sønn og spire... Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har også slike smerter og det er bekkenløsningen i allefall
FruMamma med nr 2 Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Ja, det er ikke så godt å si. Syns ikke det ligner på voksesmerter det som jeg har kjent på i dag. Kan også være at hun legger seg med hodet ned og muligens presser litt ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå