Gå til innhold

lite aktivitet idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 29+6 idag og har liksom ikke kjent så mye spark som vanlig....

Kan ikke huske at jeg har kjent spark med sikkerhet siden morgenen idag, og jeg pleier å merke det mye oftere....

Kan det være at babyen begynner å bli så stor at den er mindre bevegelig.... har prøvd å spise litt søtt for å se om småen kvikner til, men det hjelper ikke....

Er det flere som kjenner mindre spark nå når magen er blitt større?? eller burde jeg ringe jm el noe i morra tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha sjekket med engang!

Legg deg ned og spis en stor sjokolade. Hjelper det ikke, ring til føden og spør.

Skrevet

Enig med MissKitty. Spis noe søtt, og drikk gjerne noe kaldt - eller kombiner, om du har igjen en kald julebrus, feks. Når du har spist dette legger du deg ned på ryggen og bare kjenner etter. Hvis du ikke får respons ringer du føden og ber om å få komme på en ekstra sjekk. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter....

Tok meg noen biter sjokolade på kjøkkenet og helte i meg et stort glass kaldt vann... gikk opp for å legge småen og la meg deretter på sofaen..

Og endelig, nå kjente jeg sikre tegn på at nurket fortsatt spreller inni der... Tror kanskje bare h*n har snudd seg og sparker innover....

Kjipt å gå å lure sånn, så tusen takk for gode tips:)

Skrevet

Godt å høre! :)

Jeg har også hatt sånne dager innimellom, og det er ikke noe moro. Hvis han sparker innover mot rygen din vil du jo kjenne litt mindre bevegelse - men du skal jo likevel kjenne spark hver dag - og det er helt rett av deg å reagere hvis bevegelsesmønsteret forandrer seg mye fra det du er vant til.

Flott at det er liv og røre igjen nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...