Gå til innhold

hvem serie syns dere er finest? (glass)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kosta boda

men min favoritt er tangen fra hadeland glassverk. hehe.

Skrevet

ja tangen syns jeg er super fin også. og jeg hadde hatt den med om ikke det var for prisen. kan ikke ønsker meg så dyre ting av folk... hehe (har ikke besteforeldre og slikt)

Skrevet

Holmegaard, definitivt. De "woblene" i Kosta Boda sitt minner meg altfor mye om diverse etterlikninger selv om det sikkert er originalen, hehe.

Skrevet

hehe. nej de er litt dyre, men jeg kjøper 2.sortering på glassverket og ville også ha bedt om det i gaveliste dersom jeg skulle gifte meg.

Skrevet

hehe.. jeg skal ikke gifte meg altså. men jeg tenkte og spare på til jul og bursdager ;-)

hm.. 2 sortering.. det er jo intresangt!

Skrevet

ja holmegaard er sååå fin. så fine linjer syns jeg:-) men serien er litt liten syns jeg.. hehe..

Skrevet

Holmgaard.

Faktisk likte jeg dem så godt at jeg har lagret linken og skal foreslå de for mannen min :o)

Skrevet

hihi.. så bra :-)

Skrevet

Likte egentlig ingen av dem. Og Tangen duger dessverre ikke til å ha veske i, de er bare fine til å se på. All aroma og eventuell kullsyre forsvinner før du har fylt glasset.

Hva med Odyssé fra Hadeland?

Rimelig, elegant og er snill med drikken.

Skrevet

Holmgaard..

Synes de så litt spesielle ut =)

Skrevet

forsvinner? nej gi deg da? mine funker fint de, men de er kanksje litt vide i toppen til å dufte på årgangsvinene da..hehe.

Skrevet

det med kullsyre tenkte jeg ikke på, men det er faktisk et veldig godt poeng (jeg drikker alltid cola... hehe)

men jeg syns Odyssè er litt kjedelig...hehe

Skrevet

Vi har falt for Rosendahl Grand Cru... Så selv om ikke linken var her så anbefaler jeg det.

Vi har hele serien nå, med unntak av de nye ildfaste formene, de har vi bare en av.

(er også andre ting enn glass, som kakefat, salt og pepperkvern, vannkaraffel, vinkaraffel, kaffekopper, ildfaste former, lysestaker, osv osv)

Skrevet

ja det er en helt fantastisk serie masselatterbletildatter! koster de masse?

Skrevet

Jeg synes den fra Holmgaard er lekker!!! Tidløs - uten å bli kjedelig. Og så er det ikke så mange som har den, i motsetning til Tangen og Finn feks. :-)

Skrevet

hm.. men går det om jeg har Rosendal Grand Cru askjetter og slikt med Holmgaard glass til?

for jeg syns rosendal grand cru glassene er litt kjedelige...

Skrevet

Da vil jeg anbefale kakemonsterdamen å tømme glasset litt raskere :-)

Ellers er jeg 100% enig med laffen her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...