:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Holmgaard http://www.christianiaglasmagasin.no/no/Norge/Produktkatalog/Vares-sortiment/Spise/Glass/ChampagneOlVin/123760/ eller Kosta Boda http://www.christianiaglasmagasin.no/no/Norge/Produktkatalog/Vares-sortiment/Spise/Glass/ChampagneOlVin/105788/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 kosta boda men min favoritt er tangen fra hadeland glassverk. hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 ja tangen syns jeg er super fin også. og jeg hadde hatt den med om ikke det var for prisen. kan ikke ønsker meg så dyre ting av folk... hehe (har ikke besteforeldre og slikt)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Holmegaard, definitivt. De "woblene" i Kosta Boda sitt minner meg altfor mye om diverse etterlikninger selv om det sikkert er originalen, hehe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 hehe. nej de er litt dyre, men jeg kjøper 2.sortering på glassverket og ville også ha bedt om det i gaveliste dersom jeg skulle gifte meg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 hehe.. jeg skal ikke gifte meg altså. men jeg tenkte og spare på til jul og bursdager ;-) hm.. 2 sortering.. det er jo intresangt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 ja holmegaard er sååå fin. så fine linjer syns jeg:-) men serien er litt liten syns jeg.. hehe..
It's all about me Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Holmgaard. Faktisk likte jeg dem så godt at jeg har lagret linken og skal foreslå de for mannen min )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2009 hihi.. så bra :-)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Likte egentlig ingen av dem. Og Tangen duger dessverre ikke til å ha veske i, de er bare fine til å se på. All aroma og eventuell kullsyre forsvinner før du har fylt glasset. Hva med Odyssé fra Hadeland? Rimelig, elegant og er snill med drikken.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Holmgaard.. Synes de så litt spesielle ut =)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #12 Skrevet 7. januar 2009 forsvinner? nej gi deg da? mine funker fint de, men de er kanksje litt vide i toppen til å dufte på årgangsvinene da..hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 7. januar 2009 det med kullsyre tenkte jeg ikke på, men det er faktisk et veldig godt poeng (jeg drikker alltid cola... hehe) men jeg syns Odyssè er litt kjedelig...hehe
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #14 Skrevet 7. januar 2009 Vi har falt for Rosendahl Grand Cru... Så selv om ikke linken var her så anbefaler jeg det. Vi har hele serien nå, med unntak av de nye ildfaste formene, de har vi bare en av. (er også andre ting enn glass, som kakefat, salt og pepperkvern, vannkaraffel, vinkaraffel, kaffekopper, ildfaste former, lysestaker, osv osv)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2009 ja det er en helt fantastisk serie masselatterbletildatter! koster de masse?
solstråle69 Skrevet 7. januar 2009 #16 Skrevet 7. januar 2009 Jeg synes den fra Holmgaard er lekker!!! Tidløs - uten å bli kjedelig. Og så er det ikke så mange som har den, i motsetning til Tangen og Finn feks. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #17 Skrevet 7. januar 2009 hm.. men går det om jeg har Rosendal Grand Cru askjetter og slikt med Holmgaard glass til? for jeg syns rosendal grand cru glassene er litt kjedelige...
Joikaboll@ Skrevet 7. januar 2009 #18 Skrevet 7. januar 2009 Da vil jeg anbefale kakemonsterdamen å tømme glasset litt raskere :-) Ellers er jeg 100% enig med laffen her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå