Gjest Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 jeg skal inn og fettsuge(gud så fælt ord egentlig) på magen og hoftene nå til mandag og er skiiit nervøs. noen her som har positive erfaringer med dette og evt hvor var dere og fikk det gjort. hvordan var formen og sånn i ettertid??
KarpeDiem Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har fettsugd hoftene. Jeg var på klinikk Bergen å gjorde det. Betalte 20 000 :S (mye penger) Jeg fikk lokal bedøvelse og beroligende, så jeg var våken under hele inngrepet, men følte meg drita full, kjente det litt, var vondt innimellom, så ifra men de sa det var normalt. De første dagene etter inngrepet følte jeg meg mørbanket, klarte ikke å reise meg opp av sofaen uten hjelp. Var øm i ca 2-3 uker, men var værst første uken. Er 7 mnd siden inngrepet, jeg er fornøyd, men mener han kunne ha tatt mer, han tok ikke vekk fettet bak på ryggen der med hoftene og det sa han at han skulle gjøre. Skal på kontroll snart og skal klage på det. Håper de ordner det gratis, men tviler. Hvor er det du skal gjøre det? og hvor mye må du betale?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 heter klinikk bunæs. ligger i sandvika. he he skal betale 37000 jeg da. er for mage, hofter og flanker(de englevingene på ryggen over hoftene) blir så dyrt siden det er 3 steder og jeg skal legges i full narkose.. heldigvis skal samboeren være hjemme sammen med meg første uken. snille mannen. man får vel ikke sykemelding for sånt siden det er noe man gjør frivillig??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 nej, men skulle gjerne tatt innsiden på låra ja. har hørt mange har fått dårlig resultat der da siden huden er så tynn.. sukk og stønn. en får værra som man er når man itte vart som en sku..eller noe i den duren.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 uff ikke snakk om innsiden av lårene en gang... skulle virkelig tatt der også men får ta det som sjenerer meg mest nå til å begynne med.
Miramor Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har fettsugd maven for noen år siden. Fikk veldig vondt i skuldrene etterpå pga gassen som de satt i maven. Var veldig blå og tok det med ro noen dager. Tror jeg brukte Paralgin forte de første dagene. Fikk sykemelding. Kunne ikke gå på jobb sånn, selv om det var frivillig inngrep aldri så mye :-) Dette er noen år siden og jeg betalte 15 000,- for maven. Resultatet var bra, fettcellene var borte...men fettet er lurere enn som så, det finner nye veier å lagre seg. Så når jeg legger på meg nå, så legger jeg på meg er et hakk over der jeg tok fettsuging. Jeg fettsugde under navlen, og nå legger jeg på meg over navlen.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 fikk du sykemelding på klinikken du var da eller?? her skal det visst taes litt over navelen også så vidt jeg forsto.. uff. nervøs jeg. håper bare jeg blir fornøyd.
Miramor Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg fikk sykemelding av han som opererte. Det er jo selvsagt at du skal ha sykemeldig, du er jo ikke i stand til å jobbe rett etter noe sånt.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 ok:) takk for svar:) fikk bare høre av noen at man ikke fikk sykemelding for sånn som man gjør frivillig. syns det virka veeeldig rart men slo meg jo til ro med det:) da får jeg si fra til sjefen da at jeg ikke trenger å bruke en ferie uke på det da:)
Miramor Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Du kan jo ringe til de som skal opr. deg å høre da. Det ville vært rart i så fall. En sykemeldig konstaterer jo at en ikke er abeidsfør, hvem som er "skyld" i det, er ikke tema i en sykemelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå