Gå til innhold

Er det andre som drømmer mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jiipi! Jeg melder meg inn på 1. trimester nå etter å ha prøvd å bli gravid et halvt års tid. Ut fra utregninger på terminkalkulatoren her har jeg termin 7.sept, men jeg regner med at det blir fødsel noe før. Dette da mine to andre unger er født en og tre uker før termin.

Jeg har et spørsmål angående drømmer. Sist natt hadde jeg en forferdelig drøm/mareritt. Jeg hadde slike drømmer i mine to forrige svangerskap også, men jeg husker ikke hvor langt jeg var på vei da. Er det andre her inne som har/har hatt mye mareritt/ekle drømmer? Hvor langt utover i svangerskapet kan en regne med at dette pågår? Er det noen som vet om slike drømmer f.eks skyldes stigende HCG?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har drømt helt sykt mye fra uke 5-11! Kan våkne etter en times soving og da har jeg vært innom mange drømmer med helt fantastiske hendelser!! Morsomt til tider:) Nå er jeg i uke 12 og jeg drømmer ikke like mye, så kanskje har det roet seg..

Skrevet

jeg er 7 uker på vei og har mye marerit, de hade jeg også med mitt første barn i det 1 trinnet av svangerskapet.

så sover jeg veldig dåli å er helt våken når jeg først skal sove. jeg sovner som regel ikke før i 4 tiden på natta å da drømmer jeg mest :-S

Skrevet

Takk for svar! Tror jeg drømmer mest i 3-4 tida. Jeg våkner omtrent når du sovner. Våkner helst av mareritt og får ikke sove igjen før borti kl.6, men da må jeg stå opp hvert øyeblikk for å komme i gang med dagen. Er ganske trøtt på jobb etter å ha vært på do x- antall ganger først på natta, for så å våkne av mareritt. Vi deler nok erfaringer med flere ja.

Skrevet

Takk for svar.

Håper jeg også kan få morsomme drømmer og ikke bare mareritt. Kanskje jeg kan klare å fortsette søvnen i/etter en morsom drøm. Godt å høre at det kanskje gir seg med alle drømmene etter noen uker. Synes å huske at det gjorde det i mine forrige svangerskap også, men det er dette men manns minne da.......

Skrevet

Jeg hadde fryktelig mange rare og noen ekle drømmer da jeg gikk med førstemann, men det var mye senere ut i svangerskapet. Fra midten og utover, kanskje.

Jeg drømmer en del nå også, men ikke ekle drømmer. I natt drømte jeg feks. at jeg kunne høre hjertet til spiren (med en merkelig bygd doppler...), og at spiren til svigerinna mi satt godt plantet der den skulle!

Håper begge drømmene er sanne :)

Skrevet

ja man blir ikke akurat mindre grinete og opplagt av den grund, ska jo opp i 6 tia om mårran for og byn dagen å gå på jobb..

håpe de går sæ te etter hvert da... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...