Gå til innhold

Når er kynnere for vonde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages med skikkelig med vonde kynnere. Som kommer når jeg anstrenger meg. Er ikke mye som skal til. Bare en liten tur på butikken ender med sterke kynnere. Magen strammer masse og jeg kjenner jeg får tak øverst i magen og bak i nedre del av ryggen.

Når jeg slapper av går det over etter en stund. Men føler meg støl i magen en stund etter. Disse kynnerne kan til tider gjøre meg veldig kvalm. Av og til kan jeg våkne av kynnere på natten. Tror det har en sammenheng med at jeg snur meg litt for fort.

Jeg har den siste tiden prøvd og ikke bevege meg så mye. Men det er ikke så lett, hehe, har et barn som skal følges og hentes i barnehage.

Jeg har ikke vært til kontroll med dette. Er i uke 23, og har hatt disse sterke kynnerne 2-3 uker.

Jeg har bekkenløsning som jeg føler gjør kynnerne verre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg, med kynnere og bekkenløsning som gjorde at jeg måtte bli sykmeldt. Men jeg hadde ikke en liten en som skulle ordnes med da :)

Prøv å få mest mulig avlastning. Kynnere er veldig vonde, men så lenge de ikke er regelmessige og går over når du slapper av, så går det nok bra.

Tenk på at de forbereder og gjør livmora di sterk til fødselen :)

Skrevet

Hehe, kunne godt tenkt meg og ikke ha de.

Jeg skal uansett ha planlagt keisersnitt. (må si at dette er noe jeg ikke har valgt selv).

Jeg får bare roe ned når barnet er i barnehagen. Får bare godta disse kynnerne. Er ikke så lett når de hemmer meg i hverdagen.

Takk for svar :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...