Gå til innhold

Cecilia ble født 3 januar! :) (samme som 3 trim.)


Januargull-09 + augustspire-11

Anbefalte innlegg

Fødehistorien får komme senere, for nå er mor, far og barn opptatt med å bli kjent her hjemme i Vestby. Hadde termin 5 januar, men lørdag 3 januar k.11.21 ble vi foreldre til verdens nydeligste pike, etter en drømmefødsel på Fredrikstad sykehus (B2). Cecilia var 3030 g og 51 cm lang, og 5 cm rundt hodet. De ansatte på sykehuset er engler på jord, og vi er evig takknemlig for den tryggheten de ga oss, som bidro til en drømmefødsel med maaange deilige timer i badekar, før siste innspurt kun vha lystgass. Ønsker dere alle sammen lykke til med fødselen, dere har en fantastisk opplevelse i vente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye.

 

Vet du om de har lagt ned B7 i Fredrikstad? Hørte det var snakk om det tidligere, at den skulle legges ned fra nyttår. Vil gjerne dit igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, MissKitty, men da jeg var der, sa personalet at B7 var stengt pga ressursmangel (vet ikke om det var midlertidig eller permanent). Men de åpnet B7 avd for barselkvinner de dagene jeg var der, fordi det var så mange fødsler like over nyttår. Rommet jeg fødte på var stort, og hadde eget toalett og bad med stort badekar, det var helt supert! Ble flyttet til mindre enerom i samme avd. etter fødsel.

 

Hehe, hodeomkretsen var forresten 35 cm, ikke 5, som jeg skrev. Øynene går litt i kryss om dagene, ikke mye tid til å skrive på nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye!

 

b7 er ikke lagt ned, skulle egentlig føde der .. men siden snella mi kom på julaften var det stengt pga at det var jul.. typisk min flaks.. men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...