Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Var hos jordmor i dag, og babyen hadde puls på 170-180! Jordmora mente jeg burde på føden for å ta CTG-registrering, men sykehuset sa jeg først kunne dra til fastlegen i morgen tidlig. Blir jo helt stressa her jeg sitter, og lurer på om noe er galt...Noen som har opplevd det samme??
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2009 ? Litt engstelig her... :-(
kikki_831 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 hæææ?? vilken uke er du i?? var på ul uke 19 i går å da lå hjerteslaga på 170 så jeg spurte om det var greit forrige gang i uke 14 lå den på 159 Han sa det var helt ok till meg?!?!
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2009 Er 23 uker på vei, og fikk inntrykk av at dette var altfor høyt!! Ja, en blir jo helt forstyrret når forskjellige leger mener så mye forskjellig!
kikki_831 Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 huff ja det skjønner jeg !! men en får vel bare ta det med ro!! hehehe kose deg med magen:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå