Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Fødehistorien får komme senere, for nå er mor, far og barn opptatt med å bli kjent her hjemme i Vestby. Hadde termin 5 januar, men lørdag 3 januar k.11.21 ble vi foreldre til verdens nydeligste pike, etter en drømmefødsel på Fredrikstad sykehus (B2). Cecilia var 3030 g og 51 cm lang, og 5 cm rundt hodet. De ansatte på sykehuset er engler på jord, og vi er evig takknemlig for den tryggheten de ga oss, som bidro til en drømmefødsel med maaange deilige timer i badekar, før siste innspurt kun vha lystgass. Ønsker dere alle sammen lykke til med fødselen, dere har en fantastisk opplevelse i vente.
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Regner med du mente 35 cm rundt hodet å ikke 5 cm..Men er så overtrøtt her jeg sitter at jeg bare måtte nevne det..hehe..Gratulerer.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Hehe, 35 cm ja, nå fikk jeg meg et gooood latter. Øynene går i kryss og fingrene løper over tastaturet, datatid er ikke akkurat prioritert nå. 5 dager gammel tulle ligger nå og sover i stua i egen seng (ikke brukt den noe særlig før nå). Endelig er hun mer tilfreds og roer seg uten å enten ligge på puppen, eller bli bysset konstant, det har vært noen urolige dager og netter hittil, men vi tar en time av gangen. Hun er verdens fineste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå