Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Nå er lillemann 17 mnder! Og nav har enda ikkje klart å skaffe noe dna fra "pappaen" Når han var 14 mnd gjikk jeg ned der å spurde hva som egentlig skjedde! Jeg har til og med vært å tatt dna test meg og lillemann, Men pappaen har tydelig vis ikkje møtt opp.! Blir kvalm at tanken på at han slipper unna så lett! Er faktiks 1 1/2 siden han ble født, og de har enda ikkje klart å få det til? Skal det virkelig gå så lang tid? Har ringt å styr på til de, men eneste svaret de kan gji meg er at "Vi vet desverre ikkje!" "Må vente å se hva som skjer" " Om det går for lang tid så kommer politiet å henter han for dna" Men seriøst 17 mnder? Kjenner jeg blir dorlig bare av å tenke på det, Har så lyst å bare bli ferdig med denne saken! Få pengen jeg har krav på og bare leve! og aldri tenke mer på han tosken! Er så lei nå!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Huff føler med deg for jeg vet akkurat hvordan du har det! Bf her har jeg mast på i ett år nå på å skrive under farskaps papirene, Nav har tilsendt han de papirene flere ganger, men han påstår han aldri har fått noen brev.. Meg og jenta mi måtte i sommer på sykehuset for å ta blodprøver, stakkars lille jenta mi som måtte lide litt pga han, de stakk henne i finger`n også presset de ut litt blod. Bf fikk brev om å møte opp for å ta blodprøve hos legen sin + jeg maste på han også. Men neida han har ikke gjort en dritt med det enda, syns det er så dårlig gjort ovenfor dattera si. Jeg har sagt til han flere ganger at jeg syns ikke det er noe særlig at hun ikke har noe far stående i papirene, jeg tenker på liksom hva andre tenker om meg osv..
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #3 Skrevet 8. januar 2009 Skjønner godt hvordan du har d...er midt oppi dette vi og...:-/ d er for dårlig at bf skal slippe unna når d har gått så lang tid..nav skal jo liksom "hjelpe" oss når situasjonen er sånn... her er lillegutt "bare" 8 md da...men bf har fått 2 brev om å møte på sitt nav kontor....sier han ikke har tid,for han jobber på dagen han...blir max provosert altså! For 3 dager siden lovte han å ordne med d...så får jeg se da,om jeg hører noe fra nav---har ingen forhåpninger nei...:-/ har prøvd å forklare han at han må tenke på barnet,men neida...
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Her skulle jo loven vært at de ble krevd for bidrag til de hadde tatt prøven og de kunne motbevise at de ikke er faren.
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Ja, men nå har ikke bf bra nok inntekt til å betale bidrag så jeg får minste bidrags forskudd fra staten, men han får gjeld! hehe
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hi her Helt enig! Så kunne de heller fått tilbake betalt det de hadde betalt feil i stede for at vi må vente flere år /kanskje aldri få etterbetalt det vi har rett på. Tragiske regler de har på det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå