Gå til innhold

Blir jeg nå dumpet av barnefar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har hatt hybel i en annen by i fire måneder fordi han jobber der. Skulle komme hjem i helgene... og det gjør han, henter barna og reiser tilbake på hybelen med dem. Har lyst til å invitere meg selv med, jeg, men da jeg hintet om at jeg kanskje også ville, ble han sur fordi han aldri fikk gjøre som han ville :( Han er jo alltid borte i ukene, og i snart to måneder har han vært borte i helgene også. Har ikke sett ham mer enn maks en natt på denne tiden, og da brukte vi tiden på å sove, jeg i senga og han i stolen foran TVen.

Skikkelig frustrerende dette. Får jo ikke pratet sammen heller når han aldri er her. Men det er jo tydelig at noe er galt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What?! Har det gått to måneder uten at du har reagert!? Ring han med en gang og spør hva i svarte som foregår!

Skrevet

Kan nesten garantere deg at han ikke vil ha deg, eventuelt har noe på gang med ei anna dame... Ville han hatt deg, hadde han selvfølgelig ville hatt deg der, og sett deg mest mulig, det sier seg jo selv... Tror bare du må innse at løpet er kjørt. Det er iallefall min mening...

Skrevet

Han har alltid unnskyldninger for at han må være ved arbeidsplassen osv.. Har jo prøvd mye på å få ham hit og sånn. Men han er ikke interessert i å snakke om noe, prøver jeg å ta det opp over telefonen, sier han bare at han er opptatt og legger på...

HI

Skrevet

Tror dessverre du har rett :(

Men syns det er tragisk at han ikke kan si det da!

HI

Skrevet

Høres jo helt merkelig ut at han bare legger på telefonen. Hvor gammel er han? Høres ut som en drittunge. Du må presse på og ikke gi opp. Konfronter han med oppførselen hans og spør hvorfor han unngår deg. For det er det han gjør.

Skrevet

Forholdet har vel egentlig vært over i 2 mnd.

Wake up and smell the coffee....

Skrevet

Seriøst?

Hjelpe meg, jeg hadde reagert FØRSTE helgen han dro med ungene! Hvis det var kjæresten min/samboer hadde det ikke vært aktuelt at han tok med ungene tilbake når han egentlig skal ha hjemme helg.

I alle dager så mange tafatte damer det finnes da!!

Og det er ikke bare pga deg, har bare hatt så mange merkelige samtaler om venninners partner idag.

Skrevet

Enig med 19.26! Herregud så tafatte enkelte er- dere finner dere jo faen meg i allslags syke ting!

Er ikke rart folk ender opp sånn, når de ikke har ryggrad nok til å sifra til mannfolka lenge før det går så langt- evt finne seg en skikkelig fyr!

Ærlig talt, dette hadde jeg ikke godtatt et sekund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...