gilgi Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har nå testet med qvikrespons el-tester siden dag 10. Hadde svak positiv på dag 10 Hadde svak positiv på dag 11 Hadde middel sterk positiv på dag 12 Hadde sterk positiv på dag 13 Hadde sterk positiv på dag 14 Testet i dag på dag 15 med både QR og CB digital el tester. Når jeg tok testen med QR så kom teststreken tydelig frem med en gang og var mørkere enn selve kontrollstreken. Testet med CB dig og den viste ikke el i dag. Så jo på testpinnen at det var 2 streker, men her var teststreken svakere enn kontrollstreken. Hva skal jeg tolke tro? Har jeg eggløsning snart eller er den over. Det er søren ikke lett å ha sex når gubben er syltaforkjøla Kan man ha positiv el test i så mange dager liksom
Shiny84 Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 greit å ta en runde i bingen for sikkerhetsyld vel...... selv har jeg erfart at clearblue ikke slo ut på meg...(prøvde det en gang i sommer for morro skyld)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hva med å ta en graviditetstest? ;-) El-testene slår ut på graviditet også. Ellers så teller ikke svakt positivt som positivt, teststreken må være minst like sterk som kontrollstreken for at det skal telle som positivt. Jeg vil tippe du har EL i dag, ca 12-14 timer etter sist test du tok. Har selv fått positiv test i 3 dager på rad, så det går fint an, men nå bør den være negativ i morgen igjen (eller svakt positiv om du vil).
Onna Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Tror ikke hun er gravid. Bare at hun lurer på om hun har eggløsning. Da jeg brukte CB digital fikk jeg aldri positiv test før jeg begynte å bruke ClearBlue Feritility Monitor. Kan hende den ikke slår ut på deg heller. Det vil alltid være to streker på en EL test, men teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
gilgi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2009 Ok, takk for svar jenter. Får vel hoppe i høyet i dag også selvom gubben er sylta forkjøla og har feber.
gilgi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2009 Er nok ikke gravid ennå, er kun på dag 15. Har vanligvis en syklus på 25-28 dager. Har gått på pergo denne mnd. så det blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå