gilgi Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Har nå testet med qvikrespons el-tester siden dag 10. Hadde svak positiv på dag 10 Hadde svak positiv på dag 11 Hadde middel sterk positiv på dag 12 Hadde sterk positiv på dag 13 Hadde sterk positiv på dag 14 Testet i dag på dag 15 med både QR og CB digital el tester. Når jeg tok testen med QR så kom teststreken tydelig frem med en gang og var mørkere enn selve kontrollstreken. Testet med CB dig og den viste ikke el i dag. Så jo på testpinnen at det var 2 streker, men her var teststreken svakere enn kontrollstreken. Hva skal jeg tolke tro? Har jeg eggløsning snart eller er den over. Det er søren ikke lett å ha sex når gubben er syltaforkjøla Kan man ha positiv el test i så mange dager liksom
blirjegsnartmamma Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 El testen er BARE positiv hvis test streken er _sterkere_ enn kontroll streken. Jeg har ikke eggløsning av meg selv i det hele tatt, men likevel får jeg opp svake test streker.
gilgi Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 ok, takk for svar. Som sagt så var teststreken mye sterkere enn kontrollstreken på QR, men CB dig viste ingen eggløsningssymbol. Så på staven man tar ut, der var det jo 2 streker, men teststreken var noe svakere enn kontrollstreken. Man kan nok bli litt smågal av alle testene altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå