Gå til innhold

April: Hvordan er legginga deres....


Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Jeg gruer meg seriøst til hver kveld, for fra barnetv er over og til hun sover er det trassing, krangling og grining! Og ting skal gå såååå sakte og hun hører så absolutt ikke!! Vi leser og synger hver kveld, men hun hører ikke på når vi leser,men om vi ikke leser så er det gale det også!

 

Er det slik hos dere, eller er det bare her vi sliter oss i seng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her gikk vi over til stor seng (og mer omfattende leggerutiner) rett før jul, og har hatt litt unntakstilstander i jula pga bortesoving og sånn så nå har det vært litt krøll på kveldene. Hos oss er vanen barnetv, kveldsmat, gå på badet, lese/synge og så er det natta. Kveldsmaten er litt pes, men det er alle måltider siden hun er så usannsynlig treg og dillete, og så har det vært litt mas etter at boka har blitt lest og sangene sunget (oj, jeg må tisse, jeg må ha vann, mamma - i barnehagen i dag skjedde xxxxxx og xxxxxxx og *finne på masse tullball* osv) + kan rope for tulleting etter hun er lagt, men resten går fint. I dag er det rekord da - jeg er hjemme alene med henne og hun har ikke ropt om en eneste ting etter senga ble inntatt!! *bank i bordet* Får håpe det fortsetter, men je ghar vel mine tvil, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp og er litt i samme situasjon. Hun bare treasser, alt går sakte og vi krangler mye. Men nå di sisste dagene har jeg tatt opp dette med klinke kule belønning igjen. Så vist hun er snill og hører på oss så får hun en klinkekule og når hun har 10 stk tar vi en tur i eventyrfabrikken eller på badeland. Så nå er hun nesten en engel når vi skal legge oss.

 

Så hun får en kveldsmat kl 18 og ser på barnetv, på med pysjen og er i seng til kl 19. Er hun snill leser jeg for hennem er hun trassete lukke rjeg døren og går uten eventyr.Så nå sovner hun ca 1/2 time etter at hun har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...