Gå til innhold

Fødekoffert! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Totalt uviktig, men jeg har tenkt litt på dette med fødebagen...

Da jeg skulle ha min første, hadde jeg nemlig en forestilling om at det måtte være en bag jeg skulle pakke med alt jeg trengte på sykehuset. Holdt faktisk nesten på å kjøpe egen bag for anledningen. Men så demret det for meg at jeg bruker jo _aldri_ bag til å pakke i på noen andre overnattingsturer :-) Skal jeg bort ei helg, pakker jeg selvsagt i en liten trillekoffert - mye mer praktisk! (Så da ble det kofferten den gangen og også nå i denne runden)

Flere enn meg som har stresset med denne bagen?

PS. Og uavhengig av hva du pakker i, vil jeg anbefale å pakke ned litt sminke dersom du er vant til å bruke noe til vanlig. Litt mascara kan være det som skal til for å føle deg bittelitt bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg har også pakket i koffert. En trillekoffert; ikke så kjempestor, men sikkert større enn mange bager. Litt flaut å komme drassende med en koffert, men jeg velger å ikke bry meg om det. Skal jo ha plass til både babyens, gubbens og mine saker og ting, samt kamerabag osv.

Jeg har også pakka med mascara og sminkefjerningsservietter. Vet, som du sier, at det ofte er det som skal til for at jeg skal føle meg litt mer representabel og "våken". Kjekt å kunne føle seg litt ok hvis man får besøk - eller bare for sin egen del. :)

Skrevet

godt det ikke bare er meg da.

mannen stakk av m bagen på jobb,som jeg hadde vist og pekt på og forklart at denne skal jeg ha å pakke i. vet ikke om det fløy fort ut på andre siden, eller om det ikke var tydelig nok forklart..hehe.. men han stakk nå av m denne bagen. jeg kjente jeg ble passelig hormonell i humøret der jeg sto og endelig hadde funnet fram penn papir og var klar til bagpakking...

så tenkte jeg meg om,hvorfor ikke bare pakke i den lille trillekofferten, hvem sier det må være en bag!!!??? så da ble jeg i fint humør fortere enn svint og pakket i kofferten,og det ble en irritert telefonsamtale mindre...hehe.

ja jeg er skikkelig irriterende i humøret, og merker jeg tenner på alle pluggene før jeg har tankt gjennomting og tang... hehe er ikke greit=)

så da reiser jeg m en koffert. og syns forsovidt det er mer oversiktlig å ha en koffert også,og lettvindt å få med seg.

(sminke er noe jeg skal ha med,ja. for det er godt å føle seg litt fresh)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...