Gå til innhold

Trenger sårt hjelp av dere jenter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter først å ha blitt utredet for barnløshet og fjernet endo, ble det en ny lang utredning for habituell abort... Ja en ulykke kommer sjeldent alene sier de. Har imidlertid fått et svar fra legen i dag som jeg håper dere snille jenter kan hjelpe meg med å tolke. Det står at jeg har lett forhøyet P-cardiolipin antistoff Igm, og jeg skal ta ny prøve den 1502. Er det noen som vet hva dette er.. Orker ikke flere nedturer nå... Håper på svar og at det er noe å gjøre med dette om det viser seg at dette kan være årsakene til mine 3 aborter..

Vennlig hilsen Line

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Line.

Uff, det skal ikke være lett for oss dette. Skjønner du har det vanskelig - du har virkelig fått alt :-(

Jeg har prøvd å finne litt ut av dette - men det var ikke mye hjelp å finne på nettet for de av oss som ikke er medisinske forskere, dessverre. De eneste referansene jeg finner er til avanserte medisinske studier med tilhørende forskningspapirer. Det var ikke lett å sette seg inn i materialet, og begrepet er brukt stykkevis og delt.

Synes du skal ringe legen imorgen og få et ordentlig svar. Egentlig burde ikke slike brev sendes ut uten en forklaring som er forståelig for legfolk.

Håper dere finner ut av det!

Skrevet

Takk for svar MK73. Er du i samme situasjon som meg eller? Hva er historien din? Om du orker å dele da..

Setter uansett pris på at du svart, er så kjipt å få slike brev der du egentlig ikke skjønner en d... men du vet at noe ikke er helt i orden..

klem

Skrevet

Hei på deg :o)

Jeg skal ikke påpeke at jeg vet svaret på dette.

Men kan dette være at du har antistoffer i blodet,som kan ha sammenheng med habituell abort ?I såfall kanskje du ikke skal se så mørkt på dette før du har snakket med legen din. Av og til er det jo en fordel at man finner hva "feilen" er , for så å kunne behandle ut i fra dette...

Håper du får en oppklarende samtale med legen din så fort som mulig er , og at nyhetene fremover blir av den gode sorten :o).

Trøste-klem

Skrevet

Takk for svar vilsågjerne.. Ja har lett litt på nettet nå, og det virker som det kan ha noe med at blodet ikke koagulerer slik det skal gjøre, slik at det dannes små blodpropper som gjør at forstert ikke utvikler seg, eller noe i de baner..

Takk for en god trøste klem, og håper det vil lykke for oss alle snart. ER så mange hyggelige jenter her inne og jeg setter veldig pris på tilbakemeldinger,

MK73, leste nettopp meldingen du har skrevet inn her. Har ikke ord jeg, håper bare du finner mot til å fortsette prøvingen etterhvert, for jeg vet at det kommer til å gå bra til slutt. Vi skulle bare visst når " tilslutt" var..........god klem til deg

Skrevet

Tusen takk skal du ha, Baby08 :-) Da vet du jo hovedtrekkene i historien min.

Vi må satse og tro på at 2009 blir året for oss!

Klem til deg fra meg.

Skrevet

Hei Line!!!

Uff, så teit å sende deg et sånt brev uten forklaring?!? Har du fått time hos lege som kan forklare eller?? Jeg begynner på sprøyter i dag, og håper jo at du kommer ikke så langt etter meg i løypa da!! Tenker masse på deg!!!!!

Stoooore klemmer fra Lenekatt

Skrevet

Hei Lene. Ringte legen i dag. Han forklarte meg akkurat det jeg ventet at han skulle forklare, og det var at muligens blodet mitt ikke koagulerte riktig, slik at om jeg blir gravid igjen må jeg ta noen medisiner, men skal ta ny test den 1502, siden verdiene ikke var så alt for galt. Men ettersom dette synker inn, er jeg egentlig glad for at de har funnet noe, og ikke minst at det er noe de kan gjøre med dette.

KOmmer til å be legen min sende papirene på meg til riksen rett etter neste prøve, så ringer jeg de. Har jo min plass der oppe, så håper jeg kan komme igang med en gang,

Hvordan gr det med deg da? Bir du gal av medisinene, eller går det greit????

Skrevet

Ok....Ja, det er jo kjempefint at de har funnet ut noe, det betyr jo kanskje at de kan hjelpe!!! Og det er bra!!!! Tenker jeg får positiv test snart, og så kommer du reeeett etter!!!!!

Det går bra med medisinene, selv om Robert brukte 15 min med overtagelse og nesten tvang når jeg satt første sprøyta i dag, hehe!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...