frk Nilsen Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Å NEI! Jeg som er på slankern... Det er jo det beste potetgullet!
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Og på Narvesen og 7Eleven selger de (små) poser med Lay`s Salt eller Sour Cream& Onion... Nam....
jordbærsjokolade Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Nei å nei, denne dagen har jeg ventet leeenge på! Er potetgullet i butikkene ennå?
Little Dreamer Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhh!!!!!!!lykke...
mandapus Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. januar 2009 jeg lurer også på om det er i butikkene.. håper det ikke er lenge til iallefall
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 nej nej nej!! jeg elsker salt and vinegar. nam nam nam! Jeg kan jo ikke spise chips! nej nej nej! hehehehhe.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Kjøpte to poser på søndag. Dessverre er ikke Maaruds potetgull like tynt som Lay's, sikkert ikke like fett heller. Dessuten brukes det eddikpulver i Maarud sitt. Men, heyyyyy bedre enn ikke noe slikt potetgull overhodet... Namnam.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå