Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Var på UL igår, ifølge menstermin var jeg 19 uker på veg, men etter å ha vært på UL kunne ikke jordmoren skjønne at den var mer enn 15 uker.. Skal på ny UL om 3 uker, for hun var ikke helt sikker, også var nurke så lite fotogent i tillegg.. Hvordan er det mulig å feilberegne en hel måned da? Flere med lignende erfaringer?
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Har en veninne som opplevde dette. Hun fikk beskjed at hun mest sansynlig hadde mistet nesten med en gang og blitt gravid igjen med en gang. Hun hadde litt blødninger de første 3 mnd. Men alt gikk bra og hun har en nydelig frisk 8 år gammel jente i dag! Lykke til da!
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja det er jo en mulig men ganske så utrolig forklaring på det ;o) Når du tok den positive testen da? Rett etter uteblitt mens? For du kan jo strengt talt ikke ha fått en positiv test dersom du ikke ble gravid før 2uker senere...som alså hadde gidd utslag på en test 2 uker senere enn det igjenn..?! JM kan jo også tatt feil..Blir nok godt å få en ekstra sjekk..
TreHjerter Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Huff så kjedelig da... Høres nesten utrolig ut. Håper for din del at jordmoren har tatt feil, blir et veldig langt svangerskap på deg da... Lykke til
Fint_Lite Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Jeg ble satt tilbake ca 7 uker..men det var helt greit for meg og gubben for da fikk vi mere tid til å fokse ting hjemme! hehe
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Kom akkurat på at jeg selv hadde litt uregelmessig mens før jeg ble gravid, mye usikkerhet rundt termin og hvor langt jeg vaar på vei ut fra den. Men på ul fikk jeg satt termin slik at jeg har blitt gravid 3 uker etter "normal" eggløsning på nest siste mens, og fikk beskjed at siste mens som var unormalt svak og bare 1 dag (mot normalt en smertefull uke) bare var en spotblødning. Bl altså satt frem 1 uke i forhold til termin basert på denne "spotblødningen" og tilbake 3 uker på termin basert på siste normale mens. . Er litt forvirret og vet ikke om jeg engang skjønner det selv, men har vært på flere ul og sett en perfekt liten baby, og kjenner masse liv!
Snupp_87¤Jente09¤Januar12gull¤ Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2009 Ble litt skuffet ja, 4 uker er en del.. Men ingenting er sikkert da, håper hun tok feil.. Men jeg såg nurket vårt, og det hadde to armer å to bein, å et hjerte som slo.. det er det viktigste..;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå