veldigveldigspent Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Nå har jeg gått med kraftige kynnere søndag og mandag, de varte omtrent konstant til mandag kveld. Da var jeg på føden og sjekket om det var noen modning- da hadde livmorhalsen trukket seg tilbake til å bli 1 1/2 cm. Jeg tenkte at "jaja, da tar det tid". Natt til tirsdag gikk slimproppen under noen skikkelige krafttak, og jeg tenkte "nå!".. men neida, to timer ut i natten ble takene borte. Etter detet har jeg bare hatt konstant vonde mensmurringer, stikninger i skjeden, vondt når jeg går, noen kraftige sammentrekninger i ny og ne.. masse kvalme og hodepine.. Jeg er litt motløs nå, jeg sover hele tiden og føler at alt bare går helt rundt. Og ingen fødsel enda.. skikkelig trist er jeg nå..
Venter nr3 er 22 år Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 off...nei det skal ikke være lett... håper det snart snart setter skikkelig i gang da,for er liksom greit å bli ferdig når det først begynner...jeg skjønner det:) Lykke til
veldigveldigspent Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2009 Ja, jeg føler at det på en måte har begynt men aldri kommer seg noe videre. Så blir jeg lei meg og tenker at jeg kanskje må ha det slik i flere dager.. Jeg har for vondt og er for usikker til at jeg kan ta bussen steder og gjøre ting uten samboeren min, men for "frisk" til å like at jeg er innesperret i huset. Ting er skikkelig tøft nå..
Collette Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 Huff.. Vet hvordan du har det, for jeg har det på samme måte selv. Når har du termin da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå