passilurken Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 er det bare meg, eller er det flere som blir en smule provosert av enkelte av disse jentene? så programmet i går med disse fest-jentene, og tenker at det går da ikke an! hva mener dere? går det litt over streken eller synes dere det er helt ok? tenker at om barna ser dette i ettertid, så setter det ikke mødrene i verdens beste lys... la meg presisere at det bare er enkelte av dem. de fleste som er med synes jeg er helt supre:)
lchristin-nydelig tulle Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 nå så ikke jeg på i går, men ungemødre 3 så jeg det var et par eksempler på uvitenhet....ja da satt jeg og ble så provosert og irriter v flere anledninger. det gjorde at jeg faktisk ikke ønsket å se episoden i går... ikke dumt valg da skjønner jeg.. jeg var også ung mor, men ikke dum mor...det er to forskjellige ting det.
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Hehe blir ung mor selv eg da:) såg episoden igår, å skjønner at du kan bli litt provesert.. Mange ungdommer er akurat slik som de fest-jentene, å noen forandrer seg ikke når de blir mødre. For meg så må de bare styre på å feste å alt det der, men de må sefølgeli ikke glemme ut barne sitt. Så lenge de bruker mye tid på barne sitt, gir det kjærlighet og det som barne trenger, så får de bare feste suns eg, men sefølgelig ikke for mye.. Kommer ikke til å feste mye selv når lillegutt kommer, men har heller aldri gjor det.. Når eg satt å såg på de fest-jentene så satt eg der å tenkte at de kommer sikkert til å bli flaue når de ser seg selv, hehe, det såg litt for domt ut for meg
baby ventes 11 mars :) Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 ja jeg blir litt irritert selv,,, det er jammen forskjell på de , hun ene har kreft og ei kjempe tøff alene mamma som ordner alt selv, mens ho andre er helt tett i pappen og tror ho bor i hollywood og kjører rundt i limosin:) he he må le litt.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 er enig med deg at man kan feste og holde på bare dem gir barnet sitt omsorg og kjærlighet i massevis. det jeg så fra um 3. var ei som faktisk ikke tok i mot råd og det såg ut som det var en dukke hun gikk å styra m. hun var skikkelig ansvarsløs i forhold til det meste... med tanke på det lille barnet og dets alder. hun ble også snakket til av helsesøster, men var bare frekk tilbake istedenfor å faktisk lytte til hva andre erfarne mennesker sier. men,som du sier, håper dem kan se seg selv og bli som flaue over seg selv, og faktisk tenke seg litt om. men må også si at det er ei spes. jeg snakker om. dem andre jeg har sett(ikke sett så altfor mye) har vært ordentlige og omtenksomme mødre.
Qvinde Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Synes med rette navnet skulle vært "dumme mødre" på det programmet enkelte ganger. Satt med ansiktet i hendene under den nevnte festseansen, det var et rimelig flaut opptrinn. Skjønner godt at mange kan få et ytterligere dårlig syn på unge mødre når de ser dette programmet, men svært mange i min omgangskrets fikk barn som sytten-attenåring, og de klarer seg utmerket:)
passilurken Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2009 det er godt å se at det ikke bare er meg! og det er helt tydelig at vi alle irriterer oss over samme jenta. uff, det jo litt synd, for hun blir vist utrolig mye! mens de som er fornuftige og ordentlige får liten sendetid. kanskje hele programmet er ment for å provosere? for dersom man ser festscenen og tror at alle er slik, da gjør det jo bare rykte til unge mødre enda verre! og med tanke på at de aller fleste er like gode og ansvarsfulle mødre som de som er godt voksne, så er jo det ganske så synd...
zavanna Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 Jeg har selv vært ung mor, men enkelte i denne serien er ganske uvitende syns jeg. Til tider sitter jeg med hjerte i halsen når jeg ser på. Enkelte er jo direkte uforsiktig med babyene sine! Og ganske dumme til tider.... Men har overhode ingenting i mot unge foreldre, har jo selv vært det. Men noen er virkelig umodne...
Liljekonvall<3 Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Jeg blir veldig provosert av dette programmet. Som du sier, det er bare noen av jentene det gjelder, men jeg føler at det setter andre unge mødre i veldig dårlig lys. Jeg er selv (relativt) ung, 20 år - men ungen er 100 % ønsket og planlagt! Vi har begge tilpasset livsstilen etter den kommende verdensborgeren, og det er helt UAKUELT å dra ut å feste hver helg som noen av disse jentene gjør!
har spire i magen min Skrevet 8. januar 2009 #10 Skrevet 8. januar 2009 huff ja helt enig. Jeg så den episoden og har fått med meg nesten alle episodene... hun der bimbo dama som stivpynter seg bare hun skal til butikken, kjører limosin osv hun kan ikke være helt på denne planeten spør dere meg! huff får vondt av å se hvor dumt hun oppfører seg! Tror hun tror selv at hun er supermodell i hollywood or something....?!? Jeg har også vært 19-20 år og aldri oppført meg sånn, men skjønner at dagens 19 åringer ikke er som de jeg vanket med da jeg var på den alderen. Jeg er selv snart 29...og vi vanket i college gensere og levisbukser:) hehe nå er det glam og la puppa sprette mest mulig ut av toppen opplegg!! skjønner ikke bæra av sånne jenter jeg! Selvtillit har dem iallefall! Det skal sies! Men det er et par tre andre som tar morsrollen og livet litt mer seriøst der, og dem står det respekt av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå