Lykke liten 2 Skrevet 7. januar 2009 #1 Skrevet 7. januar 2009 Blir ikke helt klok jeg på hvordan denne slimproppen egentlig skal se ut jeg. Noen som kan forklare meg det? Er den blank, gul eller hva? 3 dager på overtid og vil så gjerne se min lille prinsesse snart : )
selini Skrevet 7. januar 2009 #2 Skrevet 7. januar 2009 Hei =) jeg er en 7 dager over termin. de siste dagene, har jeg hatt en del utflod eller hva det er, gul/hvit slim, men det er liksom ikke mye, så jeg er ikke sikker på om det er slimproppen eller hva det er! men håper det skjer noe snart, er kjedelig å gå over .. =)
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #3 Skrevet 7. januar 2009 Er på sniktur her inne fra 1.trimester, men når slimproppen min gikk var det ikke noe tvil. Det var masse, masse gulaktig slim - mye tykkere enn hva utflod er. I tillegg var det litt blod i det Den gikk ca en uke før riene startet hos meg.
Venter nr3 er 22 år Skrevet 7. januar 2009 #4 Skrevet 7. januar 2009 min slimpropp var også sånn...gul seig aktig med en blod stripe i seg!! den gikk 3,5 før terminen..(gikk kl 15,om han var født 0.30 samme kveld!!)
veldigveldigspent Skrevet 7. januar 2009 #5 Skrevet 7. januar 2009 Slimproppen min gikk for to dager siden! Jeg trodde det skulle være hvitt, eller farget slim som i forbindelse med menstruasjon.. Men hos meg var det en hel klump- gjennomsiktig som en glassmanet og helt annerledes enn noe annet jeg hadde sett. Seig..og så lå den bare som et lag utenpå dopapiret, den ble liksom ikke trukket inn i papiret. Et par ganger etterpå kom samme type tynne utflod, med bittelitt brunt i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå